Specjalista/tka ds. digital marketingu

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Koszalin (Zachodniopomorskie)

Data publikacji: 16.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dla naszego klienta - znanego producenta odzieży BHP poszukujemy Specjalisty/ki ds. digital marketingu.

Masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych i na co dzień posługujesz się mediami społecznościowymi? Jesteś osobą kreatywna i szukasz dla siebie możliwości rozwoju w firmie, która może dać przestrzeń na wdrażanie nowych incjatyw i strategii?

Zachęcamy do aplikacji, abyśmy mogli porozmawiać o szczegółach!

Specjalista/tka ds. digital marketingu

Nr ref.: 337/7/2025/MD/263833/jobs.pl Koszalin (zachodniopomorskie)

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku w nowoczesnej siedzibie firmy
  • benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
  • dużą samodzielność i pole do podejmowania kreatywnych działań
  • możliwość bycia częścią współpracującego zespołu, w którym Twój wkład jest doceniany
  • możliwości rozwoju zawodowego i wzrostu w ramach działu marketingowego firmy

Zadania

  • tworzenie, wdrażanie i monitorowanie strategii marketingowych i działań promocyjnych w mediach społecznościowych
  • zarządzanie profilami firmowymi w mediach społecznościowych oraz tworzenie angażujących treści
  • dostosowanie tworzonych treści (tekstowych, graficznych, wideo) do grup dcelowych
  • analiza skuteczności działań marketingowych i przygtowywanie raportów dotyczących kampanii
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami, influencerami oraz mediami w celu budowania marki
  • bieżące monitorowanie trendów w marketingu digitalowym i social media oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań

Oczekujemy

  • min. 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku 
  • dobrej znajomości j.angielskiego oraz biegłej znajmości j.polskiego 
  • doświadczenia w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych online
  • praktycznej znajomości platform społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter/X, LinkedIn, TikTok, YouTube)
  • kreatywności, zdolności analitycznego myślenia, zaangażowania w powierzone zadania
  • znajomość podstaw SEO i content marketingu, trendów w influencer marketingu i współpracy z twórcami internetowymi - mile widziane

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Garnitur damski nie tylko do biura - jak go stylizować na...

Damski garnitur to esencja wszechstronności i stylu, która wychodzi poza biurowe ramy. Od casualowych wyjść po wyjątkowe okazje - jego uniwersalność pozwala tworzyć różnorodne stylizacje, łączące wygodę z elegancją. Klasyczne kroje...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...