Digital Marketing Specialist

Dodaj do ulubionych

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Poznań (wielkopolskie)

Data publikacji: 04.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Pełny etat

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Digital Marketing Specialist

lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

numer referencyjny: 1194126/jobs.pl

forma zatrudnienia: Pełny etat

Dla naszego Klienta, globalnego producenta i dystrybutora z branży dziecięcej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Digital Marketing Specialist.

Zakres obowiązków:
  • Planowanie i realizacja kampanii digital we współpracy z działem e-commerce (m.in. newslettery, landing pages, banery, kampanie sezonowe czy produktowe)
  • Ścisła współpraca z działem e-commerce i agencjami zewnętrznymi
  • Tworzenie i prowadzenie media planów, praca na KPI
  • Analiza danych, raportowanie efektywności działań i praca nad rozwojem obszaru
  • Monitorowanie rynku, konkurencji, benchmarków, trendów i rekomendowanie wdrożeń lub/i zmian
  • Współpraca z działami w ramach wprowadzania nowości produktowych
  • Udział w mniejszych projektach i czynna opieka w ich zakresach (np. zmiany na stronie, implementacja nowych rozwiązań), optymalizacje i wdrażanie innowacji

Wymagania:
  • Min. 2-3 lata doświadczenia w digital marketingu (najlepiej e-commerce)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - min. B1/B2 (codzienna praca z dokumentacją, narzędziami, współpraca międzynarodowa)
  • Znajomość konsumenckich insightów, trendów digitalowych i nowoczesnych formatów komunikacji
  • Doświadczenie we współpracy z agencjami (mediowymi, kreatywnymi) - kontrola jakości, egzekucja, spójność z marką
  • Umiejętność tworzenia i egzekucji media planów, ich analizy i raportowania
  • Praca na KPI (np. konwersje, CTR, bounce rate, otwieralność newsletterów, ROAS) - optymalizacja działań w oparciu o dane
  • Umiejętność prowadzenia analizy trendów rynkowych, konkurencji, benchmarków - z myślą o rozwoju strategii i wdrażaniu innowacji
  • Praktyczna znajomość narzędzi i powierzonych kanałów, m.in.: GA4, GTM, CMS (np. WordPress, Magento), Email marketing (np. Salesforce, GetResponse), Hotjar, Google Optimize
  • Samodzielność, wysokie poczucie odpowiedzialności powierzonych zadań, proaktywność, inicjatywa
  • Zdolność pracy w zespole i międzydziałowo
  • Chęć rozwoju i wdrażania własnych pomysłów
  • Kreatywność, ale i zdolność analizowania, wyciągania wniosków
  • Umiejętność priorytetyzacji i organizacji pracy własnej

Nasz Klient oferuje:
  • Przejrzysty system wynagradzania i premiowania, umowa o pracę 
  • Przyjazną, nieformalną atmosferę, środowisko pracy, które ceni jakość, dynamikę i odpowiedzialność
  • Zespół specjalistów otwarty na nowe pomysły i innowacyjne rozwiązania
  • Elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie 07:00-09:30)
  • Bogaty pakiet benefitów, w tym kartę lunchową, MultiSport, prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie przedszkola, wsparcie dla rodziców 
  • Program wsparcia pracowników (EAP), finansowane grupowe zajęcia językowe, dofinansowanie rozwoju zawodowego, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, upominki z okazji ważnych wydarzeń, płatny urlop urodzinowy (pół dnia), Program Poleceń Pracowników
  • Spotkania integracyjne firmowe i zespołowe
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi AI wspierających pracę

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...