Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
główny specjalista ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego
w Wydział Współpracy z Organami Państwa
Biuro Zgodności
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 27 października 2023 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- realizacja zadań dotyczących bezpieczeństwa i porządku publicznego;
- współpraca z instytucjami i podmiotami w zakresie realizacji programów poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego;
- ocena efektywności i skuteczności podejmowanych działań;
- monitorowanie i analizowanie zagrożeń;
- współpraca z innymi służbami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo i porządek publiczny.
Charakterystyka pracy:
- współpraca z organami państwowymi w przypadku podejrzenia nadużyć, w tym korupcji, w Urzędzie oraz w jednostkach m.st. Warszawy;
- udział w czynnościach wykonywanych przez zewnętrzne organy;
- upowszechnianie wiedzy i doskonalenie umiejętności w zakresie współpracy z organami państwowymi poprzez opracowanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń;
- opracowywanie analiz, zestawień, raportów, instrukcji oraz procedur postępowania;
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- Kodeks postępowania karnego
- Kodeks karny
- Ustawa o samorządzie gminnym
- Ustawa o pracownikach samorządowych
- Ustawa o finansach publicznych
- Ustawa o ochronie danych osobowych
- Ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego
- Ustawa o ustroju m.st. Warszawy
- Ustawa prawo zamówień publicznych
Warunki pracy:
Miejsce pracy: Praca wykonywana będzie w pomieszczeniu biurowym na II piętrze w budynku przy ul. Niecała 2. Wejście główne do budynku znajduje się od strony ul. Niecałej i odbywa się po schodach. Drugie wejście do budynku znajduje się z poziomu terenu od strony ulicy Canaletta. Wejścia do budynku są otwierane ręcznie do wewnątrz, wyposażone w samozamykacze oraz kontrolę. Toalety dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się na każdym piętrze. Do pomieszczenia biurowego można dostać się windą lub schodami. Wejścia do pokoi oznakowane są tabliczkami oraz oznaczeniami brajlowskimi. Budynek jest w trakcie remontu.
Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych, obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i wyjściami służbowymi.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera[1], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
- minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa publicznego, spraw obronnych,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[2]
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia,
- kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany minimum 4-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[3],
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
[1] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
[2] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
[3] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.