HR Specialist

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Kraków (Małopolskie)

Data publikacji: 25.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Join our Client's dynamic HR team in Krakow! We are looking for three talented specialists to join us in HR Administration, Payroll and Global Mobility. In your daily work, you will use Microsoft Office tools and knowledge of SAP or SuccessFactors will be a strong asset. Previous experience in HR or payroll is a plus, but most importantly, we are looking for ambitious individuals who are ready to learn and grow! Apply with your CV and we will decide together, which team suits the best for you!

HR Specialist

Nr ref.: 286/9/2025/AS/264743/jobs.pl Kraków (małopolskie)

What we offer

  • work in hybrid mode (3 days a week remotely);
  • Medicover sports card and medical care at an attractive price;
  • lunch vouchers of PLN 250 every month;
  • semi-annual bonus;
  • temporary employment contract, with possibility of extension

Your tasks

Depending on your experience and team, your responsibilities will include:

  • provide comprehensive HR and administrative support to the People & Culture (HR) team and business partners;
  • maintain and audit employee data in HR systems such as SuccessFactors and SAP, ensuring accuracy and consistency;
  • generate and analyze data reports for internal use;
  • prepare various employee-related documents and manage their queries in a timely manner;
  • serve as the first point of contact for employees, offering technical and administrative support related to HR systems and processes;
  • execute timely and accurate payroll and Time & Attendance activities in accordance with established guidelines;
  • consolidate and validate data for payroll processing and resolve inconsistencies by collaborating with internal teams and external service providers;
  • agree on the annual payroll calendar with vendors and communicate it effectively to all relevant teams;
  • continuously update knowledge on HR and payroll processes to ensure compliance and efficiency

What we expect

  • fluent command of Polish and English, both written and spoken;
  • an independent problem-solver with a strong ability to set priorities;
  • a great team player with a customer-centric and continuous improvement mindset;
  • proficient user of Microsoft Office, especially MS Excel;
  • knowledge of SAP or SuccessFactors is a strong asset;
  • previous experience in HR and Payroll is a plus;
  • an ambitious person ready to develop within the HR area

 

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Etat czy własna firma? co bardziej się opłaca w 2025 roku

Rynek pracy w Polsce zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Coraz więcej osób staje przed wyborem: zostać na etacie czy spróbować sił w jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG). Oba rozwiązania mają swoje plusy i minusy - różnią...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...

Jak stworzyć stronę internetową w 15 minut 2025

Założenie strony internetowej przestało być czasochłonnym zadaniem zarezerwowanym dla programistów. Dzięki nowoczesnym technologiom i intuicyjnym narzędziom takim jak kreator stron możesz uruchomić profesjonalną witrynę w zaledwie...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...