HR & Administration Specialist

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Radom (Mazowieckie)

Data publikacji: 07.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Our client is a dynamically growing international company in the industrial sector. Their Polish branch, which will be located in the Radom area is expanding rapidly which is why we are looking for a professional to join the team. The company values commitment, professionalism and a focus on the highest standards.

We are looking for an experienced HR & Administration Specialist to support payroll and administrative operations. You will be a key person responsible for the efficient functioning of HR processes at the Polish office, providing support to employees and collaborating with external partners.

HR & Administration Specialist

Nr ref.: 301/8/2025/AT/264332/jobs.pl Radom (mazowieckie)

What we offer

  • Employment based on a stable, permanent contract in a multinational company.

  • Standard office hours, full-time, Monday to Friday.

  • Attractive salary tailored to your skills and experience.

  • A real impact on shaping the organizational culture.

  • Opportunities for professional growth in an international environment.

  • All the necessary work tools provided.

Your tasks

  • HR Administration

    • Maintaining employee documentation (personal files) in both paper and electronic formats.

    • Administering the HRIS system (ADP).

    • Coordinating medical check-ups and mandatory training (e.g., Health and Safety, first aid).

    • Providing full administrative support for employee onboarding and offboarding processes.

    • Creating and updating employment-related documents (contracts, amendments, internal policies).

  • Payroll Support

    • Preparing data for payroll, including time and attendance tracking and absence records.

    • Collaborating with an external accounting firm on payroll calculations.

    • Administering employee benefits.

  • Administrative and Logistics Support

    • Preparing travel documentation (visas, powers of attorney) for employees on international business trips.

    • Assisting with the coordination of orders and distribution of marketing materials.

    • Organizing company events.

  • IT Support

    • Coordinating the basic IT setup for new employees.

    • Collaborating with the IT department on access to internal systems.

What we expect

  • Minimum of 2 years of experience in a similar role.

  • Higher education (preferably in HR, law, or administration).

  • Excellent command of Polish and English, enabling fluent communication with company headquarters.

  • Practical knowledge of labor law, payroll regulations.

  • Knowledge of HRIS systems (ADP).

  • Experience in preparing employee documentation.

  • Exceptional organizational skills, diligence, and attention to detail.

  • The ability to work in a dynamic environment and a proactive approach to tasks.

  • Strong knowledge of the MS Office suite, especially Word and Excel.

  • Excellent interpersonal skills and a professional attitude when interacting with people at all levels of the organization.

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...