inspektor ds. promocji i marketingu

Dodaj do ulubionych

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Warszawa (mazowieckie)

Data publikacji: 09.10.2025

Do końca oferty:

Specjalista (Mid/Regular)Umowa o pracęPełny etat

 

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

 

Bankowy 3/5

00-950 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy


poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta

Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. promocji i marketingu

 

w Wydziale Projektów Miejskich

 

Biura Marketingu Miasta

 

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 24 października 2025 r.

Zakres zadań:

 

Główne odpowiedzialności:

 

  • organizowanie i koordynowanie imprez miejskich,
  • opracowywanie procedur przetargowych i realizowanie umów na wykonanie prac zleconych wykonawcom zewnętrznym,
  • sporządzanie projektów porozumień, umów i zamówień w ramach organizacji i promocji imprez,
  • monitorowanie i analiza bieżących wydarzeń i informacji dotyczących miasta oraz kreowanie wizerunku miasta.

 

Charakterystyka pracy:

 

  • planowanie i realizacja wydarzeń promocyjno-informacyjnych,
  • zbieranie ofert, negocjowanie umów, w tym z zakresu uczestnictwa podwykonawców, partnerów, patronów medialnych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o Bezpieczeństwie Imprez Masowych,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych.

 

Warunki pracy:

 

Miejsce pracy: ul. Senatorska 36, piętro 2. Budynek wyposażony w platformę dla osób z niepełnosprawnościami oraz windę. Drzwi do pomieszczeń pracy o szerokości 80 cm. Toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze i piętrze 4.

 

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna i bezpośrednia obsługą klienta, przemieszczanie się wewnątrz i na zewnątrz budynku. Istnieje możliwość wystąpienia pracy w soboty, niedziele i święta narodowe.

Oferujemy

 

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

 

Niezbędne wymagania:

 

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w jednym z wymienionych obszarów: realizacja projektów promocyjnych, organizacja wystąpień na targach i konferencjach, zbieranie, analizowanie i tworzenie materiałów promocyjnych, planowanie i koordynacja wystąpień na targach i konferencjach,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; sumienność; komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

 

Dodatkowe wymagania:

 

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w jednym z wymienionych zakresów: marketing, zarządzanie, administracja samorządowa lub publiczna, public relations.

 

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

 

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

 

Jak złożyć swoją ofertę

 

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

 

Dodatkowe informacje

 

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

 

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

 

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

 

Bankowy 3/5

00-950 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Specjalista ds. Marketingu

Specjalista do spraw marketingu planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe firmy. Może tego dokonać poprzez:...

Najnowsze publikacje

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak...

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie...

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...