Inspektor wojewódzki do spraw: zaopatrzenia, standaryzacji i gospodarki magazynowej

Dodaj do ulubionych

ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH

Katowice (śląskie)

Data publikacji: 07.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

1-2 lata

6131.00 - 6812.00 PLN (za miesiąc brutto)

Specjalista (Mid/Regular)Umowa o pracęPełny etat

 

ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH

 

Ulica Jagiellońska 25

40-032 Katowice

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Inspektor wojewódzki do spraw: zaopatrzenia, standaryzacji i gospodarki magazynowej

Miejsce pracy: Katowice (śląskie)

Numer referencyjny: 156835/ 07.10.2025/jobs.pl

Inspektor wojewódzki do spraw: ds. zaopatrzenia, standaryzacji i gospodarki magazynowej w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

 

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Miejsce pracy: Katowice, ul. Jagiellońska 25

Ważne do: 21.10.2025 

Wynagrodzenie zasadnicze: od 6 131 zł do 6812 zł brutto

 

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Koordynuje pracę zespołu kontrolnego.
  • Przeprowadza kontrole w jednostkach administracji zespolonej i niezespolonej, podmiotach spoza sektora finansów publicznych oraz w jednostkach samorządu terytorialnego aby dokonać oceny kontrolowanej działalności z uwzględnieniem kryteriów kontroli.
  • Sporządza dokumentację pokontrolną dotyczącą przeprowadzonej kontroli.
  • Zawiadamia odpowiednie organy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych czy popełnieniu przestępstwa, w związku z ustaleniami dokonanymi w trakcie kontroli.

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Planuje i przygotowuje dokumenty dot. zakupu sprzętu do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności oraz zapewnia Wojewódzkiemu Magazynowi Sprzętu Przeciwpowodziowego i Rezerw właściwy sprzęt i wyposażenie w celu skutecznego zapobiegania skutkom zdarzeń kryzysowych.
  • Prowadzi bazy informacyjne przy pomocy programu informatycznego 'ARCUS 2015' w celu szybkiej analizy dostępnych sił i środków do użycia podczas sytuacji kryzysowych.
  • Planuje i monitoruje wydatkowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań Oddziału w celu zapewnienia właściwej polityki finansowej oddziału.
  • Ewidencjonuje za pomocą programów informatycznych 'OCMAT' i 'QNT' sprzęt użyczony nieodpłatnie JST, innym podmiotom i instytucjom oraz sprzęt w Wojewódzkim Magazynie Sprzętu Przeciwpowodziowego i Rezerw.
  • Opracowuje procedury i instrukcje w celu określenia zasad nadzoru nad zgromadzonym sprzętem oraz cyklicznej jego konserwacji.
  • Uczestniczy w naradach i spotkaniach z pracownikami JST w celu doskonalenia sposobów i procedur w zakresie gospodarki sprzętem ochronnym i przeciwpowodziowym.
  • Bierze udział w pracach Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego (podczas ćwiczeń i rzeczywistych zdarzeń) w celu poprawy istniejących rozwiązań oraz udzielenia wsparcia kierownikowi oddziału ds. Logistyki i Infrastruktury Krytycznej.
  • Prowadzi ewidencję zasobów budowli ochronnych w województwie śląskim oraz sprawuje nadzór nad tymi zasobami w celu zapewnienia gotowości do ewakuacji ludności.

Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych
  • Szczególne uprawnienia: poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub wyżej wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Pełnomocnika Ochrony, z wyjątkiem poświadczenia bezpieczeństwa wydanego w wyniku prowadzonego postępowania sprawdzającego przez jednostki, o których mowa w art. 23 ust. 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 z późn. zm.) lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość ustaw o: zarządzaniu kryzysowym, prawo zamówień publicznych, finansach publicznych
  • znajomość Protokołów dodatkowych do Konwencji genewskich z 12 sierpnia 1949 r. dot. ochrony ofiar międzynarodowych konfliktów zbrojnych (Protokół I) oraz dotyczący ochrony ofiar niemiędzynarodowych konfliktów zbrojnych (Protokół II)
  • znajomość zasad prowadzenia gospodarki magazynowej
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office - w szczególności Excel) na poziomie średniozaawansowanym
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe wojskowe lub wyższe na kierunku: zarządzanie kryzysowe lub ochrona ludności
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z realizowaniem zadań dot. zarządzania kryzysowego lub/i ochrony ludności lub/i obronnych
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy o rachunkowości (rozdziały 2-4, 5, 8-9)
  • myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność

Co oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka"
  • nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • elastyczny czas pracy
  • perspektywę rozwoju zawodowego
  • udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów i nauki języków obcych
  • pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata
  • do karty sportowej
  • możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • dofinansowanie do zakupu okularów

 

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Warunki pracy

Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko biurowe usytuowane na parterze. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, skaner). Kontakty zewnętrzne z pracownikami jednostek samorządu terytorialnego m.in. w celu zapewnienia właściwej współpracy dot. interpretacji przepisów, udzielania informacji nt. sprzętu i jego stanów ewidencyjnych a także aktualizacji stanu Bazy Szefa OC ARCUS 2015 (konsultacje telefoniczne) oraz uzyskania informacji na temat sprzętu  ochrony ludności nieodpłatnie użytkowanego przez te jednostki, zasobów osobowo - technicznych, które mogą być wykorzystywane w czasie zdarzeń o charakterze kryzysowym.

 

Dodatkowe informacje

  • w przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia podpisz własnoręcznie i prześlij w formie skanów
  • wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: https://suw.bip.gov.pl/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.html
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego, a dodatkowo do dokumentów potwierdzających wykształcenie dołącz potwierdzenie ich równoważności z odpowiednim polskim dyplomem/świadectwem
  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
  • zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
  • informacje o szczególnych potrzebach można zgłaszać: mailowo na adres rekrutacja@katowice.uw.gov.pl, przez ePUAP, telefonicznie pod numerem telefonu 32 20-77- 243 lub 32 20-77-244 lub 32 20-77-245
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu)
  • w przypadku wysłania dokumentów drogą elektroniczną decyduje data wpływu do urzędu
  • załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane
  • informację o zakwalifikowaniu Cię do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie przekażą Ci pracownicy Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostały przez Ciebie wskazane
  • zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim w Katowicach obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych. Informacje na jej temat można znaleźć pod adresem: www.katowice.uw.gov.pl/usluga/skargi-wnioski-petycje/zgloszenia-sygnalistow
  • oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/wybranej kandydatki w naborze. W okresie tym, jeśli brałeś udział w procedurze naboru masz prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone
  • osoba wybrana przez Dyrektora Generalnego Urzędu do zatrudnienia będzie zobowiązana (przed nawiązaniem stosunku pracy) do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego (zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18  października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów). Obowiązek ten dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • opiekunem naboru jest Marta Romaniuk-Mazgaj - kontakt: 32 20-77-243/ romaniukm@katowice.uw.gov.pl

 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o posiadaniu doświadczenia zawodowego zgodnego z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu o pracę
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub wyżej wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Pełnomocnika Ochrony, z wyjątkiem poświadczenia bezpieczeństwa wydanego w wyniku prowadzonego postępowania sprawdzającego przez jednostki, o których mowa w art. 23 ust. 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 z późn. zm.) lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. zaopatrzenia, standaryzacji i gospodarki magazynowej w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej

Aplikuj: do 21.10. 2025

 

Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@katowice.uw.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 156835/ 07.10.2025

lub w formie papierowej na adres:

Śląski Urząd Wojewódzki ul. Jagiellońska 25, 40 - 032 Katowice (skrzynkę podawczą udostępniono przy wejściu do budynku) z dopiskiem ,,Oferta pracy - inspektor wojewódzki ds. zaopatrzenia, standaryzacji i gospodarki magazynowej w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego"  

Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP:/SUW2/urząd lub przez e-Doręczenia: AE:PL-14603-15693-ECFGD-26

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.10.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

 

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Pana/Pani danych jest: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice

Kontakt do inspektora ochrony danych: 32 20 77 975 lub iod@katowice.uw.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. zaopatrzenia, standaryzacji i gospodarki magazynowej

Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa

Okres przechowywania danych: czas realizacji procedury naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. zaopatrzenia, standaryzacji i gospodarki magazynowej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata/wyłonionej kandydatki, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji w zakresie danych obejmujących imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydata/kandydatki

 

Uprawnienia:

  • prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

 

Podstawa prawna przetwarzania danych: Kodeks pracy oraz ustawa o służbie cywilnej

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane

Każdy kandydat/każda kandydatka przystępujący/przystępująca do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.

Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

w różnorodności siła

 

ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH

 

Ulica Jagiellońska 25

40-032 Katowice

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...