Koordynator Zespołu Contact Center

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań (Wielkopolskie)

Data publikacji: 10.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Koordynator Zespołu Contact Center - Poznań / okolice | start pracy: 1 października 2025

Masz już pierwsze doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu w contact center lub obsłudze klienta i chcesz rozwijać swoje umiejętności liderskie?

Szukasz miejsca, w którym możesz zdobywać doświadczenie w dużej, nowoczesnej i dynamicznej organizacji – liderze branży e-commerce?

Dołącz do naszego zespołu jako Koordynator Contact Center i sprawdź, jak wygląda zarządzanie zespołem w strukturze, która stale się rozwija i daje realne możliwości awansu.

Koordynator Zespołu Contact Center

Nr ref.: 17/9/2025/PK/264417/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)

Oferujemy

  • umowę o pracę tymczasową do końca czerwca 2026 (z realną możliwością przedłużenia współpracy),
  • pracę w modelu hybrydowym (część dni z biura w Poznaniu, część z domu),
  • obowiązkowe szkolenie stacjonarne w Poznaniu na start – dlatego poszukujemy osób z Poznania lub okolic,
  • kompleksowe wdrożenie w systemy, procesy e-commerce i standardy zarządzania zespołem,
  • elastyczny grafik w godzinach 7:00–24:00 (również weekendy),
  • możliwość rozpoczęcia pracy już 1 października,
  • szansę na rozwój w dużej strukturze e-commerce i zdobywanie doświadczenia liderskiego,
  • wspierający zespół, dobrą atmosferę i realny wpływ na jakość obsługi klienta.

Zadania

  • koordynacja pracy zespołu doradców Contact Center,
  • organizowanie i monitorowanie grafiku zmianowego (7:00–24:00, także weekendy),
  • bieżące wsparcie i motywowanie członków zespołu,
  • dbanie o realizację standardów obsługi klienta i wskaźników jakościowych,
  • rozwiązywanie trudniejszych zgłoszeń oraz wspieranie konsultantów w kontaktach z klientami,
  • współpraca z przełożonymi i innymi działami w celu zapewnienia płynności procesów,
  • raportowanie wyników pracy zespołu i rekomendowanie usprawnień.

Oczekujemy

  • minimum rocznego doświadczenia w koordynacji zespołu (mile widziane w contact center, obsłudze klienta, e-commerce lub środowisku back-office),
  • pierwszych doświadczeń w zarządzaniu – np. prowadzenie małego zespołu, pełnienie funkcji mentora, lidera zmiany lub trenera,
  • swobodnej i poprawnej komunikacji w języku polskim,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • umiejętności organizacyjnych, komunikatywności i nastawienia na współpracę,
  • gotowości do pracy zmianowej.

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Garnitur damski nie tylko do biura - jak go stylizować na...

Damski garnitur to esencja wszechstronności i stylu, która wychodzi poza biurowe ramy. Od casualowych wyjść po wyjątkowe okazje - jego uniwersalność pozwala tworzyć różnorodne stylizacje, łączące wygodę z elegancją. Klasyczne kroje...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...