Office Manager / Operations Coordinator

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Kraków (Małopolskie)

Data publikacji: 07.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Naszym klientem jest wiodący producent i dystrybutor zaawansowanych systemów do nawigacji radiowej zarówno dla przemysłu obronnego jak i zastosowań cywilnych. W związku z rozwojem działalności w Polsce, poszukujemy osoby, która wesprze Operations Managera w codziennym funkcjonowaniu firmy. 

Office Manager / Operations Coordinator

Nr ref.: 344/4/2025/AJ/261996/jobs.pl Kraków (małopolskie)

Oferujemy

  • możliwość dołączenia i współtworzenia prężnie rozwijającej się międzynarodowej organizacji,
  • w zależności od preferencji umowa o pracę lub kontrakt B2B,
  • dogodne wynagrodzenie ustalone w drodze rozmów obu stron,
  • wszelkie niezbędne narzędzia do pracy,
  • szereg benefitów.

Zadania

Wsparcie operacyjne:

  • współpraca z działem centralą firmy, działem finansów oraz księgowością,
  • zarządzanie codziennymi wydatkami firmy, kartami kredytowymi,
  • organizacja podróży służbowych.

Zarządzanie biurem:

  • dbanie o porządek i odpowiednie warunki pracy w biurze,
  • koordynacja dostaw materiałów biurowych i środków czystości,
  • kontakt z administracją budynku oraz właścicielem obiektu,
  • nadzór nad dostawcami (artykuły biurowe, sprzęt IT, meble), negocjacje umów, ocena efektywności i kosztów,
  • prowadzenie systemu ewidencji majątku biurowego,
  • zarządzanie dostępem do biura,
  • obsługa korespondencji oraz głównej linii telefonicznej.

Organizacja wydarzeń:

  • organizacja udziału firmy w targach i wydarzeniach branżowych,
  • planowanie wydarzeń wewnętrznych, jubileuszy, spotkań integracyjnych,
  • zarządzanie kalendarzami managerów i dyrektorów.

Oczekujemy

  • znajomości języka angielskiego w stopniu min. B2 (codzienna komunikacja), 
  • doświadczenia w zarządzaniu biurem i obiektem biurowym,
  • znajomości procesów ubezpieczeniowych i odnawiania polis,
  • umiejętności zarządzania dostawcami, zakupami i ewidencją majątku,
  • świetne zdolności organizacyjne i doświadczenie w organizacji wydarzeń,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • dbałość o szczegóły, proaktywność, skrupulatność, 
  • mile widziana: znajomość systemów IT, oprogramowania biurowego, CRM/ERP,
  • mile widziane: doświadczenie w realizacji projektów specjalnych,
  • mile widziane: doświadczenie w procesach HR od strony administracyjnej 

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...