Specjalista/Specjalistka ds. Finansowania Dealerów

Dodaj do ulubionych

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Plock ()

Data publikacji: 26.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Pełny etat

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Specjalista/Specjalistka ds. Finansowania Dealerów

lokalizacja: Plock

numer referencyjny: 1195454/jobs.pl

forma zatrudnienia: Pełny etat

Nasz Klient jest globalnym producentem zróżnicowanej gamy pojazdów komercyjnych i terenowych obecnym w Europie, Azji, Afryce, Oceanii i Ameryce Łacińskiej. Firma posiada zakłady produkcyjne na całym świecie i oferuje kompleksowe wsparcie techniczne poprzez rozbudowaną sieć punktów sprzedaży i serwisowych.

Rekrutację prowadzimy do obszaru biznesowego zajmującego się finansowaniem dealerów w zakresie lekkich, średnich i ciężkich pojazdów użytkowych, ciężarówek terenowych oraz pojazdów do zastosowań terenowych. Obszar ten zapewnia naszym partnerom handlowym (obsługiwanym markom oraz ich dealerom) rozwiązania finansowe dotyczące zakupów pojazdów od producenta, uwzględniając wiele rozwiązań finansowych i narzędzi pozwalających na zwiększenie płynności finansowej dealera oraz monitorowanie i zarządzanie należnościami on-line poprzez dedykowane i dostarczane przez organizację narzędzia.

Poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko:

Specjalista/Specjalistka ds. Finansowania Dealerów

Miejsce pracy: Płock (model hybrydowy, minimum 8 dni pracy w miesiącu w biurze w Płocku)

Zakres obowiązków:

  • monitorowanie poziomu należności i zobowiązań klientów 
  • zarządzanie portfelem dealerów i klientów bezpośrednich, w celu minimalizacji ryzyka kredytowego, identyfikacja niezgodności i weryfikacja poziomów finansowania
  • kompletowanie dokumentacji prawnej i finansowej
  • kontakt z klientami oraz z zagranicznym działem ryzyka kredytowego
  • analiza danych i zarządzanie danymi klientów przy użyciu Excel, SAP, Qlik oraz systemów wewnętrznych
  • monitorowanie i weryfikacja zabezpieczeń
  • weryfikacja audytów stockowych
  • administracja Dealer Portalem
  • bieżące monitorowanie i raportowanie w podległym obszarze
  • wdrażanie nowych produktów finansowych i projektów
  • aktywny udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca

Firma oczekuje:

  • doświadczenia na podobnym stanowisku, np. w dziale operacyjnym dealera/instytucji finansowej lub w dziale księgowym/kontrolingowym np. w firmie logistycznej/transportowej
  • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (praca z zespołem międzynarodowym) na poziomie co najmniej dobrym (min. B2)
  • dobrej znajomość Excela
  • umiejętności tworzenia raportów i prezentacji
  • samodzielności w działaniu oraz umiejętności pracy zespołowej
  • bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy pod presją czasu
  • gotowości do podróży służbowych w wymiarze maksymalnie dwa razy w miesiącu

Wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz znajomość SAP będą atutem.

Firma oferuje:

  • ciekawą pracę w środowisku dużej, międzynarodowej organizacji
  • przyjazną i inspirującą atmosferę pracy oraz pomocny zespół
  • ambitne zadania i rozwój kompetencji
  • hybrydowy model pracy (minimum 8 dni w miesiącu w biurze Płocku)
  • benefity pracownicze: prywatna opieka medyczna, pracowniczy program emerytalny PPE, świadczenia w ramach funduszu socjalnego, dostęp do platform szkoleniowych
  • narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop.

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...