Business Product Owner (A365/Salesforce)

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań (Wielkopolskie)

Data publikacji: 22.12.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

On behalf of our Client, we are seeking a Business Product Owner (A365/Salesforce) to join a newly formed team. In this pivotal role, you will be responsible for the strategic coordination, optimization, and continuous improvement of customer-facing digital platforms within the Customer Service function. 

You will act as the bridge between business needs and technology, owning the end-to-end lifecycle of critical systems such as Anywhere365 (A365), Freshdesk, and Salesforce. Your goal is to drive innovation and ensure these platforms align with the digital transformation strategy while enhancing the overall customer experience.

Business Product Owner (A365/Salesforce)

Nr ref.: 215/11/2025/PT/265590/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)

What we offer

  • hybrid model of work (3 days from home, 2 days from the office);
  • competitive salary;
  • semi-annual bonus;
  • lunch vouchers;
  • holiday vouchers;
  • private medical care;
  • life insurance;
  • MultiSport card;
  • Employee Assistance Program;
  • MyBenefit cafeteria system;
  • employee pension plan (PPE);
  • jubilee/anniversary awards;
  • co-financing for studies and professional training;
  • discounts on company products.

Your tasks

  • strategic leadership: lead the vision for customer interaction platforms across Europe, ensuring alignment with the company's customer-centric strategy.
  • product ownership: manage the full lifecycle of customer-facing systems, from roadmap definition to implementation and continuous improvement.
  • agile delivery: lead projects using Scrum methodologies to ensure timely execution and measurable outcomes.
  • vendor & budget management: negotiate with vendors to maximize value and manage budgets, forecasting costs and evaluating ROI for platform initiatives.
  • adoption & analytics: promote user adoption through training strategies and leverage data analytics to optimize platform functionality and user experience.

What we expect

  • experience: proven experience in multinational environments with complex stakeholder landscapes.
  • agile knowledge: solid understanding of Agile/Scrum principles, with experience participating in or leading agile projects;
  • technical familiarity: CRM solutions, SAP, Power BI, and Microsoft-driven tools;
  • strategic mindset: ability to connect technology decisions to business outcomes and long-term vision;
  • communication: strong interpersonal skills to build trust and influence decisions in a multicultural environment;
  • languages: fluent in English (required); additional European languages (German, French, Italian, Polish) are a plus.

 

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrypcja oferty pracy została zapisana. Potwierdzenie i link do zarządzania subskrypcją wysłano na podany adres e-mail. Możesz zarządzać subskrybcją ofert pracy po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Bilans 2025 roku w softswiss: blisko 1000 pracowników w...

SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna posiadająca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, podsumowuje 2025 rok jako okres stabilnego wzrostu, intensywnego zaangażowania społecznego oraz realizacji inicjatyw o realnym...

It: 3 na 10 firm planuje rekrutacje w i kwartale 2026

Co trzecia firma IT planuje rekrutacje w pierwszym kwartale nowego roku, niemal połowa prognozuje utrzymanie obecnych zespołów, a tylko 17% rozważa redukcje. Rynek w 2026 roku będzie premiował znajomość AI, chmury i cyberbezpieczeństwa. ...

Cztery trendy, które będą kształtować globalny rynek...

Rok 2025 upłynął pod znakiem dalszej niepewności oraz ostrożności - tak po stronie firm, jak i profesjonalistów. Na globalny oraz regionalny rynek pracy wciąż silnie wpływa zmienność i złożoność czynników geopolitycznych i...

Materiał ma znaczenie - poliester, satyna czy rpet...

Wybór materiału na smycze reklamowe ma fundamentalne znaczenie dla jakości produktu i wizerunku marki. Decyduje on o funkcjonalności gadżetu, jego trwałości i estetyce, a także o dostępnych technikach personalizacji. Od wytrzymałego...

36 procent firm planuje rekrutacje w i kwartale, 13 procent...

Początek 2026 roku przyniesie poprawę nastrojów na rynku pracy, jednak będzie to efekt nie masowych rekrutacji a specjalizacji rynku pracy i skupienia się firm na wysokiej jakości kandydatach.

Softswiss podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zamyka 2025 rok imponującym dorobkiem inicjatyw edukacyjnych, proinnowacyjnych i społecznych zrealizowanych w Polsce. W minionych miesiącach firma konsekwentnie inwestowała w rozwój talentów...

Aby pozostać w grze o inwestycje, polska musi...

Jak wynika z raportu 'Global Talent Tracker', opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów...

Spawacz holandia - umowa o pracę czy własna...

Holandia od lat pozostaje jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków pracy dla spawaczy. Branża metalowa, stoczniowa, automotive oraz projekty offshore tworzą stałe zapotrzebowanie na fachowców, którzy potrafią pracować w nowoczesnych...