CS Team Leader with Italian

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 06.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Join a new Customer Operations team!

At the moment we're helping our client, a large and rapidly growing organization, to create a new global structure, starting from Customer Service!

What you should know?

???? Well... first of all, it is a well-known brand with a lot of positive opinions in the market.

???? New team - new opportunities! You will have the opportunity to build a team and support specialists in their daily duties!

???? People - this is the most important value for the company. An empathetic and holistic approach to you will lead to great relationships that last for years!

???? Apply if you meet the following requirements:

•   have leadership experience and want to develop in international structures,

•   you speak Italian and English fluently.

If you want to know more - read below and apply! Let's talk about it. ????

CS Team Leader with Italian

Nr ref.: 130/7/2025/PW/263596/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

What we offer

  • opportunity to be a part of a new Customer Operations team with dynamic career path development,
  • real impact in building new team and new process,
  • full employment contract (3 months of probation period, then indefinite period),
  • hybrid work model after the training period,
  • work in a modern office in Mokotów,
  • attractive benefits package (e.g. healthcare program, lunch card, sport card, cafeteria platform, holiday co-financing, Co-financing summer camp for children, christmas gifts, free access to Legimi platform and others),
  • attractive bonus system.

Your tasks

  • responsible for the professional and disciplinary management of the team,
  • creates an environment, with pairs, that encourages empowerment, collaboration and autonomy for direct team and among teams,
  • develops and supports direct report's career plans and learning opportunities, 
  • guides the team to set objectives, aligned with the objectives of the entity, 
  • ensures that the team have the adequate and suitable resources to complete its activities, 
  • manages priorities and guides the team to balance the workload according to the defined priorities,
  • provides regular and timely feedback to direct reports', 
  • manages the staffing movements talking into account the expectations of employees, the needs of the team and the entity, facilitates change at team level,
  • applies company policies and procedures in managing direct reports,
  • applying and improving work methods.

What we expect

  • experience in a management position in an international corporation,
  • experience in Customer Service/ Order Management,
  • advanced knowledge of Italian (C1/C2),
  • communicative knowledge of English (min. B2),
  • advanced knowledge of Polish (C1/C2),
  • strong problem-solving skills, strong communication and collaboration skills,
  • proactive attitude with ability to quickly adapt to new situations.

 

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...