Customer Service Representative with French

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Wrocław (Dolnośląskie)

Data publikacji: 04.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

We're looking for a dedicated and proactive Customer Service Representative with English and French to join to the team. In this role, you will be the primary point of contact for the key customers, ensuring a seamless and positive experience from start to finish. You'll be responsible for managing customer orders, resolving inquiries, and building strong relationships with global clients.

Customer Service Representative with French

Nr ref.: 69/8/2025/AS/264063/jobs.pl Wrocław (dolnośląskie)

What we offer

  • Great challenges in the transition process in the EMEA region
  • Opportunities to work with Excel, SAP, Salesforce, and more
  • The smooth recruitment process
  • Flexible hybrid working model
  • Private medical care (individual and family packages)
  • Group insurance (in PZU)
  • Sports card (for you and your loved ones)
  • Online cafeteria - benefit platform (discounts e.g. for cinema tickets)

Your tasks

  • Handle customer transactions and inquiries related to order management, order status, back orders, and delivery confirmations
  • Proactively work with key accounts to identify improvement initiatives and maximize overall service performance
  • Review purchase orders to ensure compliance with company terms
  • Conduct service process analysis to drive improvements in cycle time and on-time delivery
  • Partner with internal teams from Sales, Marketing, Supply Chain, and Complaint Handling to manage customer requirements effectively
  • Prepare reports, analyses, and summaries to provide end-to-end process visibility for assigned business teams
  • Identify opportunities to improve data quality and actively participate in continuous improvement projects (LSS projects)

What we expect

  • Fluency in both English and French (min.B2)
  • 3 years of experience in a customer-facing role
  • A "customer-first" mindset with the ability to interpret customer requirements and translate them into internal actions
  • A team player who is persistent and results-oriented
  • Excellent communication skills, with the ability to present professionally and confidently (both via telephone and face-to-face)
  • High affinity for using software solutions, including SAP and Salesforce (or similar)
  • Eagerness and capability to improve service and logistics processes

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...