Customer Service Representative with Italian

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 06.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Join a new Customer Operations team!

At the moment we're helping our client, a large and rapidly growing organization, to create a new global structure, starting from Customer Service!

What you should know?

???? Well... first of all, it is a well-known brand with a lot of positive opinions in the market.

???? New team - new opportunities! In other words, you will be one of the first team members. You will have the chance to build the process from scratch and it is always a great opportunity for development and fast promotions. 

???? People - this is the most important value for the company. An empathetic and holistic approach to you and your clients will lead to great relationships that last for years!

???? You don't need to have any previous experience if you have the following: 
•    a passion for people 
•    the ability to communicate and build long-term relationships 
•    the willingness to take on new challenges.


If you want to know more - read below and apply! Let's talk about it. ????

Customer Service Representative with Italian

Nr ref.: 404/7/2025/AM/263923/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

What we offer

  • opportunity to be a part of a new Customer Operations team with dynamic career path development (Customer Contact, Marketing, Sales and Industry)
  • real impact in building new team and new process
  • full employment contract (3 months of probation period, then indefinite period)
  • hybrid work model after the training period
  • work in a modern office in Mokotów
  • attractive benefits package (e.g. healthcare program, lunch card, sport card, cafeteria platform, holiday co-financing, Co-financing summer camp for children, christmas gifts, free access to Legimi platform and others)

Your tasks

  • telephone and e-mail contact with business customers 
  • registration of orders, coordination and planning of deliveries
  • monitoring and tracking orders to ensure timely delivery
  • handling complaints
  • supporting the business customer: suggesting alternatives and providing advice 
  • ensuring that deliveries are made on time and seeking solutions to any delays or failures
  • participating in process improvements and automations

What we expect

  • previous experience in Customer Service / Order Management will be a plus
  • advanced knowledge of Italian
  • communicative knowledge English 
  • proactive attitude with ability to quickly adapt to new situations
  • problem solving mindset
  • willingness to work with customers and building long-term relations
  • customer focus and effective communication skills
  • holistic approach (understanding end-to-end customer service process)

 

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...