Junior Customer Service Representative with German

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 06.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dołącz do nowego zespołu Customer Operations!

Aktualnie naszemu klientowi, międzynarodowej firmie działającej w obszarze motoryzacyjnym, pomagamy w stworzeniu nowego Customer Operational Center w Warszawie. 

Co powinieneś wiedzieć?

???? Cóż... przede wszystkim jest to znana marka z wieloma pozytywnymi opiniami na rynku.

???? Nowy zespół - nowe możliwości! Innymi słowy, będziesz jednym z pierwszych członków zespołu. Będziesz mieć możliwość rozwoju i szybkich awansów.

???? Ludzie - to najważniejsza wartość dla firmy. Empatia, podejście holistyczne i relacje, to zdecydowanie słowa klucze! 

???? Nie musisz mieć żadnego wcześniejszego doświadczenia, jeśli masz następujące cechy:

  • pasję do ludzi
  • umiejętności komunikacyjne i budowania długoterminowych relacji
  • chęć podejmowania nowych wyzwań

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - przeczytaj poniżej i aplikuj! Porozmawiajmy o tym. ????

Junior Customer Service Representative with German

Nr ref.: 464/11/2024/AM/258289/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

Oferujemy

  • umowa o pracę (3 miesiące okresu próbnego, następnie czas nieokreślony)
  • hybrydowy model pracy po okresie szkolenia
  • pracę w nowoczesnym biurze na Mokotowie w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku,
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • dynamiczną ścieżkę kariery (kontakt z klientem, marketing, sprzedaż)
  • rzeczywisty wpływ na budowę nowego zespołu i nowego procesu

Zadania

  • kontakt z klientem biznesowym z branży motoryzacyjnej w j. niemieckim lub duńskim poprzez telefon i mail (to nie call center) 
  • dbanie o długoterminowe relacje z Klientami w celu zapewnienia zgodności ze zobowiązaniami dotyczącymi usług i doświadczeń Klientów
  • monitorowanie operacji: prognozowanie do faktury, zarządzanie żądaniami Klientów, podejmowanie inicjatywy w celu ciągłego postępu i wzmacniania relacji z Klientami
  • rozpatrywanie skarg Klientów

Oczekujemy

  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2/C1) 
  • komunikatywnej znajomość języka angielskiego i polskiego (min. B2)
  • możliwości rozpoczęcia pracy na pełen etat od kwietnia/maja/czerwca
  • dostępności do pracy hybrydowej w biurze w Warszawie (2-3 dni pracy z biura)
  • dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • proaktywna postawa z umiejętnością szybkiego dostosowywania się do nowych sytuacji
  • chęć współpracy z Klientami i budowania długoterminowych relacji
  • umiejętności komunikacyjne i otwartość w kontaktach

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...