Junior Customer Service Specialist

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań (Wielkopolskie)

Data publikacji: 06.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Are you looking for a new professional challenges and want to develop your career in customer service?

Do you speak Dutch, Turkish, Swedish, French, German, Ukrainian or Russian? ????????

Together with a leading manufacturing company, we are looking for a motivated person to join the customer service team in Shared Service Center. This is an excellent opportunity to work in a stable and growing organisation, where your competences will be valued and your development path will be tailored to your ambitions.

Join us and grow in a modern environment! ????

Junior Customer Service Specialist

Nr ref.: 315/7/2025/PW/263810/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)

What we offer

  • a job in an international environment,
  • contract of employment,
  • very attractive salary,
  • a package of benefits (annual bonus, loyalty bonus, private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, holiday bonus, referral program, access to well-being platform, co-financing of trainings and courses),
  • a hybrid model of work (2-3 days of work per week in the Poznań office),
  • a chance to be a part of a diverse workforce where you get to face exciting challenges and varied tasks.

Your tasks

  • serving as the first point of contact for customers,
  • providing customers with information on product prices and availability,
  • timely and accurate processing of orders and customer complaints,
  • maintaining accurate customer records in appropriate systems (e.g., SAP, CRM),
  • monitor order status and proactively inform customers about updates,
  • close collaboration with other teams to solve customer problems and ensure smooth service delivery,
  • analysing processes and proposing improvements,
  • actively participating in projects and implementing new initiatives.

What we expect

  • first experience in customer service or willingness to gain it,
  • advanced knowledge of Dutch, Turkish, Swedish, French, German, Ukrainian or Russian (min. B2/C1),
  • advanced knowledge of Polish (min. B2),
  • communicative knowledge of English (min. B1/B2),
  • knowledge of SAP will be a plus,
  • very good communication and cooperation skills,
  • good organizational and time management skills,
  • strong customer orientation.

 

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...