Senior e-Commerce Manager

Dodaj do ulubionych

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Poznań (wielkopolskie)

Data publikacji: 04.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Pełny etat

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Senior e-Commerce Manager

lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

numer referencyjny: 1194332/jobs.pl

forma zatrudnienia: Pełny etat

Poznań / model hybrydowy

Dla mojego klienta - dynamicznie rozwijającej się firmy z branży produktów dziecięcych i lifestyle’owych, działającej w modelu direct-to-consumer - poszukuję doświadczonego lidera e-commerce, który przejmie odpowiedzialność za rozwój i wyniki sklepu internetowego na rynkach europejskich.

Zakres odpowiedzialności:
  • Zarządzanie sprzedażą, marżą i efektywnością sklepu internetowego na wielu rynkach (kilkanaście wersji językowych i walutowych).
  • Tworzenie i wdrażanie strategii zwiększającej konwersję i sprzedaż (UX, pricing, kampanie, retention, bundling).
  • Ustalanie KPI i optymalizacja lejka zakupowego (od wejścia na stronę po LTV).
  • Prowadzenie testów A/B i inicjatyw optymalizacyjnych (CRO, UX, szybkość strony, porzucenia koszyka).
  • Współpraca z zespołami IT, marketingu, CRM, obsługi klienta i logistyki w ramach roadmapy e-commerce.
  • Analiza danych z wykorzystaniem narzędzi takich jak GA4, heatmapy, BI i dashboardy.
  • Kierowanie kilkuosobowym zespołem specjalistów.

Idealny kandydat:

  • Ma doświadczenie w prowadzeniu dużych, wielojęzycznych sklepów internetowych D2C 
  • Może pochwalić się sukcesami w zwiększaniu sprzedaży i konwersji w modelu direct-to-consumer.
  • Biegle korzysta z narzędzi analitycznych (GA4, Looker Studio, Hotjar, Tag Manager).
  • Zna zasady UX, architektury informacji i testowania A/B.
  • Pracował z platformami e-commerce
  • Potrafi efektywnie współpracować z zespołami technologicznymi i marketingowymi.
  • Myśli strategicznie, działa precyzyjnie i bierze pełną odpowiedzialność za wyniki.
  • Posługuje się językiem angielskim na poziomie min. C1.
  • Ma doświadczenie w skalowaniu e-commerce - zarówno w zakresie zespołu, jak i procesów, KPI i narzędzi.

Co oferuje klient:

  • Pełną odpowiedzialność za kanał D2C w firmie będącej liderem w swojej kategorii.
  • Realny wpływ na strategię marki i rozwój e-commerce w skali międzynarodowej.
  • Współpracę z doświadczonymi zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi (UX, SEO, dev, BI, performance).
  • Elastyczny model pracy - hybrydowo lub stacjonarnie w Poznaniu.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie + system premiowy oparty na wynikach.
  • Duże wyzwania, szybkie tempo rozwoju i przestrzeń na wdrażanie innowacji.

Kogo szukamy?

Osoby, która:
  • Pracowała w dużych, dynamicznych e-commerce’ach
  • Ma doświadczenie w środowisku międzynarodowym i zna wyzwania związane z wielojęzycznymi platformami.
  • Czuje niedosyt w obecnej roli i szuka miejsca, gdzie może mieć realny wpływ, dużą autonomię i przestrzeń do działania.
  • Jest ambitna, zorientowana na rozwój i gotowa na strategiczne wyzwania.



Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...