Warranty Coordinator with Swedish

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Gdańsk (Pomorskie)

Data publikacji: 17.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Our Client decided to enlarge the Customer Experience Support Centre in Gdańsk. 

As pioneers and a global leader, company is ambitious to write forward their success story, inspiring and shaping industry. As the world in which they operate with class-leading products, intelligent services and innovative digital solutions is constantly changing.

Warranty Coordinator is responsible for providing administrative support in the warranty process, processing claims and being the link between claim issuer and technical specialist on a Swedish market.

If your Swedish & English are fluent and you are willing to take on a new challenge and learn let's talk! We will happily provide you more details about the offer. 

Warranty Coordinator with Swedish

Nr ref.: 253/9/2025/RB/264697/jobs.pl Gdańsk (pomorskie)

What we offer

  • contract of employment
  • hybrid work (after an onboarding)
  • annual bonus
  • atractive benefits package, including: private medical healthcare, life insurance, sports card, holiday bonus, christmas bonus, subsidy for glasses
  • work in a comfortable and modern office in Gdańsk
  • a package of training in the first months of work
  • being a part of knowledge sharing process internationally
  • supportive workplace and development possibilities while taking part in internal corporate projects
  • co-financing parking

Your tasks

  • oversee and coordinate claims related to services provided by dedicated service centers
  • coordinate and process warranty claims between dealer network and factories both in English and Swedish language
  • support the equipment handover process and coordinate the logistic aspect of the handover execution
  • cooperate and continuously communicate with sales representatives, customers, vendors and other internal stakeholders to execute sales operations smoothly and to provide timely solutions & replies
  • identify process improvement opportunities and support the implementation
  • provide good customer service for internal and external customers and find ways to improve the experience
  • execute the defined KPI targets
  • observe all safety procedures and instructions and assist in maintaining a safe working environment including the reporting of any accidents, hazards, near misses, defects or damages to Company equipment to your line manager or Health and Safety

What we expect

  • university degree in relevant field will be an asset
  • relevant experience
  • fluent Swedish (about B2 level)
  • fluent English (about B2 level)
  • experience in stakeholders management on different levels
  • knowledge of SAP or the other ERP class system would be an advantage
  • ability to work independently and under time limits
  • business understanding and knowledge of KPI and customer success criteria
  • self-starter & self-motivated, proactive attitude
  • strong interpersonal and communication skills to effectively deal with internal customers
  • good sense for details

 

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Etat czy własna firma? co bardziej się opłaca w 2025 roku

Rynek pracy w Polsce zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Coraz więcej osób staje przed wyborem: zostać na etacie czy spróbować sił w jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG). Oba rozwiązania mają swoje plusy i minusy - różnią...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...

Jak stworzyć stronę internetową w 15 minut 2025

Założenie strony internetowej przestało być czasochłonnym zadaniem zarezerwowanym dla programistów. Dzięki nowoczesnym technologiom i intuicyjnym narzędziom takim jak kreator stron możesz uruchomić profesjonalną witrynę w zaledwie...

Pracuj i zwiedzaj - zawody, dzięki którym poznasz świat

Połączenie pracy zawodowej z odkrywaniem nowych zakątków globu to dla wielu osób definicja idealnego stylu życia. Jeszcze niedawno taka wizja wydawała się odległym marzeniem, dostępnym tylko dla nielicznych. Dziś, dzięki rozwojowi...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....