Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim lub niemieckim

Dodaj do ulubionych

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Wroclaw/Zdalna ()

Data publikacji: 16.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Specjalista (Mid/Regular)Praca czasowa

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim lub niemieckim

lokalizacja: Wroclaw/Zdalna

numer referencyjny: 1195401/jobs.pl

forma zatrudnienia: Praca czasowa

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej poszukujemy osoby do zespołu Customer Operations w obszarze Purification & Filtration  na stanowisko Customer Service Representative, która będzie odpowiedzialna za obsługę klientów premium z regionu EMEA. 

Zakres obowiązków

  • zarządzanie zamówieniami w systemie SAP,
  • obsługę zgłoszeń w Salesforce,
  • kontakt z klientem,
  • analizę danych.

Wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • Gotowość do pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,
  • Umiejętność pracy z danymi i procesami, analityczne podejście, dbałość o szczegóły,
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta oraz znajomość SAP lub Salesforce.

Dodatkowe informacje:

  • Preferowani kandydaci z Wrocławia lub okolic,
  • Praca zdalna z okazjonalnymi wizytami w biurze (np. szkolenia, wizyty delegacji, ważne wydarzenia),
  • Zespół liczy 7 osób i pracuje zgodnie z kalendarzem świąt EMEA.
  • Typ umowy: Umowa o pracę tymczasowa, pierwsza na 3 miesiące


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada za kompleksową obsługę klienta z ramienia konkretnej organizacji. Do jego zadań należy...

Najnowsze publikacje

Pracuj i zwiedzaj - zawody, dzięki którym poznasz świat

Połączenie pracy zawodowej z odkrywaniem nowych zakątków globu to dla wielu osób definicja idealnego stylu życia. Jeszcze niedawno taka wizja wydawała się odległym marzeniem, dostępnym tylko dla nielicznych. Dziś, dzięki rozwojowi...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...