Specjalista ds. Marketingu Online (PPC)

Dodaj do ulubionych

TeamQuest Sp. z o.o.

Poznań (Polska)

Data publikacji: 15.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Specjalista (Mid/Regular)Pełny etat

 

TeamQuest Sp. z o.o.

 

Miedziana 3A lok. 21

00-814 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu

TeamQuest Sp. z o.o.

TeamQuest Sp. z o.o.
Nasz klient to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w pomocy w uzyskaniu odszkodowań oraz dopłat do zaniżonych odszkodowań. Dzięki zespołowi doświadczonych rzeczoznawców samochodowych i ekspertów finansowych, oferuje kompleksową obsługę w zakresie bezpłatnej analizy kosztorysu naprawy pojazdu, wsparcia w uzyskaniu rekompensaty finansowej za niezgodne z prawem zapisy w umowie kredytowej, a także pomoc w zdobyciu dodatkowych środków na remont nieruchomości uszkodzonej w wyniku zalania, pożaru lub skrajnych warunków pogodowych. Firma, choć nie podaje dokładnej daty swojego powstania, zdobyła uznanie na rynku i pozytywne opinie od klientów, co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Poszukuje obecnie nowych talentów do swojego zespołu, oferując możliwość pracy w firmie, która stawia na rozwój i innowacyjność w dostarczaniu usług odszkodowawczych.

Specjalista ds. Marketingu Online (PPC)

Miejsce pracy: Poznań (wielkopolskie)

Numer referencyjny: 101071/jobs.pl

Wymiar pracy: Pełny etat


Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu lub koordynowaniu kampanii PPC
  • Znajomość narzędzi Google Ads, Meta Ads i narzędzi analitycznych
  • Samodzielność i umiejętność zarządzania własnym czasem pracy
  • Zaangażowanie i chęć rozwoju kompetencji marketingowych
  • Skrupulatność i dokładność, szczególnie w monitorowaniu efektów działań


Oferujemy:

  • Pracę w modelu hybrydowym: 2 dni w biurze (Poznań, Wrocław lub Ostrów Wielkopolski), 3 dni z domu
  • Stabilne godziny pracy od poniedziałku do piątku
  • Dostęp do najlepszych szkoleń branżowych (również wyjazdowych)
  • Wymianę wiedzy z ekspertami osiągającymi świetne wyniki w kampaniach
  • Pakiet benefitów


Obowiązki:

  • Zarządzanie kontami reklamowymi Google Ads oraz Meta Ads
  • Codzienna analiza uruchomionych kampanii i grup reklam pod kątem ich efektywności (m.in. CPL, CPO, wolumen leadów, udział w rynku)
  • Tworzenie i wdrażanie nowych kampanii reklamowych w zależności od rozwoju projektów i produktów
  • Optymalizacja kampanii na poziomie szczegółowym
  • Analiza skuteczności materiałów i zasobów reklamowych
  • Tworzenie raportów (Google Sheets, Looker), w tym łączenie danych CRM z wynikami kanałów reklamowych

 

TeamQuest Sp. z o.o.

 

Miedziana 3A lok. 21

00-814 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Garnitur damski nie tylko do biura - jak go stylizować na...

Damski garnitur to esencja wszechstronności i stylu, która wychodzi poza biurowe ramy. Od casualowych wyjść po wyjątkowe okazje - jego uniwersalność pozwala tworzyć różnorodne stylizacje, łączące wygodę z elegancją. Klasyczne kroje...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...