Brand Manager/Category Manager

Dodaj do ulubionych

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Wroclaw ()

Data publikacji: 04.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Pełny etat

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Brand Manager/Category Manager

lokalizacja: Wroclaw

numer referencyjny: 1193970/jobs.pl

forma zatrudnienia: Pełny etat

Dla naszego Klienta, czołowego producenta z branży spożywczej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Brand Manager/ Product Manager/ Category Manager.

Zakres obowiązków: 
  • Zarządzanie kategorią produktów / liniami produktowymi 
  • Odpowiedzialność za kalendarz działań marketingowych w ramach powierzonego obszaru biznesu tj. planowanie i wprowadzanie na rynek nowości oraz komunikacja 
  • Poszukiwanie i proponowanie rozwiązań dla rozwoju powierzonej kategorii w ramach istniejącej strategii marki - zarówno w celu wzrostu sprzedaży i marży, jak również dla budowy parametrów wizerunkowych
  • Opracowywanie koncepcji nowych linii produktowych, produktów i opakowań oraz optymalizacja istniejącego portfolio
  • Określanie krótko- i długoterminowych celów marketingowych dla prowadzonego obszaru marki
  • Współtworzenie, realizacja i ewaluacja kampanii reklamowych - w tym: tworzenie mediaplanów oraz kreacji we współpracy z agencjami zewnętrznymi i grafikami (dom mediowy, agencje reklamowe i PR)
  • Bieżąca współpraca z zespołem digitalowym
  • Koordynacja wielofunkcyjnych zespołów pracujących nad wdrożeniem nowych produktów na rynek (technologia, sprzedaż, jakość, produkcja)
  • Przygotowywanie prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych oraz z klientami
  • Bieżąca kontrola pozycji rynkowej prowadzonej kategorii, monitorowanie rynku i analiza zachowań konsumentów oraz działań konkurencji
  • Inicjowanie i nadzór nad badaniami marketingowymi
  • Prowadzenie analiz w oparciu o dane m.in. Nielsen, Mintel, Omnibus i inne
  • Współudział w tworzeniu długofalowej strategii wzrostu całej marki i biznesu w Polsce oraz na wybranych rynkach zagranicznych
  • Planowanie i bieżące rozliczanie budżetu
  • Raportowanie statusu własnych projektów 
Wymagania:
  • 2/3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale marketingu w branży FMCG
  • Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki to marketing, socjologia, ekonomia i pokrewne
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność strategicznego myślenia i planowania
  • Doświadczenie w dziedzinie rozwoju nowych produktów i kategorii (NPD; R&D)
  • Zaangażowania, dynamizmu, entuzjazmu i chęci poszukiwania nieszablonowych rozwiązań, usprawnień oraz innowacji
  • Komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole i przewodzenia zespołom projektowym
  • Umiejętności jakościowej realizacji celów i zadań w bardzo dynamicznej i wymagającej organizacji
  • Język angielski na poziomie swobodnej komunikacji, znaczącym atutem będzie znajomość języka niemieckiego
  • Mile widziana znajomość technik druku
  • Otwartość na podróże służbowe
  • Prawo jazdy kat. B

Nasz Klient oferuje:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Niezbędne narzędzia pracy (w tym samochód służbowy do prywatnego użytku, telefon, laptop)
  • Wsparcie relokacyjne 
  • Realny wpływ na kształtowanie wyników biznesowych jednej z największych polskich marek
  • Realizacja ciekawych projektów o skali wykraczającej poza granice Polski
  • Dostęp do pełnego spectrum narzędzi pracy marketingowca 
  • Ciekawa, pełna wyzwań praca w przyjaznym zespole 
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych, w tym (prywatną opiekę medyczną, możliwość dołączenia do programu Multisport, szkolenia i udział w konferencjach, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne i inne świadczenia socjalne, bezpłatne posiłki dla pracowników)

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie....

Jak wykorzystać woreczki energetyczne do poprawy...

Dla wielu osób utrzymanie koncentracji przez cały dzień pracy stanowi nie lada wyzwanie. Bardzo często nawet kilka kaw wypitych w trakcie obowiązków nie wystarcza, aby utrzymać odpowiedni poziom energii. W takim momencie z pomocą przychodzą...

Zarabiaj w niemczech w pełni - załatw freistellung bez...

Dostałeś zlecenie na budowie w Niemczech - świetne uczucie, nowe możliwości, lepsze zarobki. Jednak entuzjazm może szybko zniknąć, gdy z pierwszej faktury zniknie 15%. Powód? Zapłaciłeś podatek budowlany. Wystarczy jednak Freistellung, a...

Softswiss zaprasza na it picnic w warszawie: rozmowy o...

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez...

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację...

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long...

Co 4 pracownik it boi się zastąpienia przez ai

Niepewność gospodarcza, konkurencja z zagranicy i szybki rozwój sztucznej inteligencji to trzy największe zagrożenia, jakie widzą dziś pracownicy IT w Polsce. Aż 35% z nich myśli o zmianie pracy w ciągu najbliższych miesięcy, a co...