TP Greece
Athens, Thessaloniki, Chania (Grecja) , dolnośląskie , kujawsko-pomorskie , lubelskie , lubuskie , łódzkie , małopolskie , mazowieckie , opolskie , podkarpackie , podlaskie , pomorskie , śląskie , świętokrzyskie , warmińsko-mazurskie , wielkopolskie , zachodniopomorskie
Data publikacji: 17.10.2025
Do końca oferty:
Join our JTI Customer Experts team and be the primary point of contact for customer requests, representing Japan Tobacco International
By joining forces with JTI - Japan Tobacco International, the international tobacco and vaping division of Japan Tobacco Inc, we share a common goal: to be committed to making our business not only the fastest growing, innovative and sustainable of its kind, but also to deliver nothing less than the very best! At TP in Greece, we are looking for Polish speaking talents who will be the primary point of contact for customer requests, representing JTI.
Join a team dedicated to providing top customer experience and at the same time build your professional network, improve your communication skills, and enrich your CV with notable work experience.
Moreover, this is a great opportunity to advance your career and work for a multinational company, by developing strong experience and skills, while representing one of the biggest brands worldwide. In addition, you will be a member of a company that fosters diversity, offering equal opportunities to all, regardless of gender, ethnicity, religion, culture or age.
Proszę o dołączenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:
Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada za kompleksową obsługę klienta z ramienia konkretnej organizacji. Do jego zadań należy...
© 1998-2025 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.