Polish-Speaking Customer Experts Advocates for JTI

rekrutacja online

Dodaj do ulubionych

TP Greece

Athens, Thessaloniki, Chania (Grecja)dolnośląskiekujawsko-pomorskielubelskielubuskiełódzkiemałopolskiemazowieckieopolskiepodkarpackiepodlaskiepomorskieśląskieświętokrzyskiewarmińsko-mazurskiewielkopolskiezachodniopomorskie

Data publikacji: 17.10.2025

Do końca oferty:

Specjalista (Mid/Regular)Umowa o pracęPełny etatPierwsza praca

Wybierz lokalizację:

 

TP Greece

 

PEIRAIOS STR.-18346

39-43 Athens

Grecja

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Polish-Speaking Customer Experts Advocates for JTI

  • Miejsce pracy: Athens, Thessaloniki, Chania (Grecja), dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
  • Numer referencyjny: PSPCE/jobs.pl
  • Forma zatrudnienia: Pełny etat

Join our JTI Customer Experts team and be the primary point of contact for customer requests, representing Japan Tobacco International

 

By joining forces with JTI - Japan Tobacco International, the international tobacco and vaping division of Japan Tobacco Inc, we share a common goal: to be committed to making our business not only the fastest growing, innovative and sustainable of its kind, but also to deliver nothing less than the very best! At TP in Greece, we are looking for Polish speaking talents who will be the primary point of contact for customer requests, representing JTI.

 

Join a team dedicated to providing top customer experience and at the same time build your professional network, improve your communication skills, and enrich your CV with notable work experience.

 

Your responsibilities:

  • Be the primary point of contact for customer requests, representing JTI, one of the world’s most esteemed companies in the tobacco industry.
  • Utilize phone calls, e-mails and chats in order to provide a seamless customer experience.
  • Respond to inquiries about JTI’s products.
  • Resolve issues as they arise - addressing customers’ concerns in a professional and timely manner.
  • Turn every customer into a happy customer!

What you will bring:

  • Fluency in Polish
  • Very good use of English - both in written and spoken language
  • Work experience as a customer support/customer care representative will be considered an asset
  • Highly developed communication skills
  • A genuine problem-solving mentality and a deep sense of ownership
  • Tech savviness and learning agility
  • A positive attitude

What we offer:

  • Complete support to help you ease your relocation to Greece (we cover your flight tickets expenses, hotel accommodation, support with the house searching process(-all at no cost to you-)
  • Competitive monthly salary + 2 extra salaries per year
  • Refer-A-Friend: Bring your friends and receive great bonuses!
  • Health care benefits and numerous other discounts
  • Fully remunerated training by certified instructors
  • Special events as well as community & social responsibility initiatives
  • Free online Greek language courses
  • State of the art premises, providing a great working environment with relaxing break areas
  • The opportunity to work for a Great Place to Work-Certified Company

 

Moreover, this is a great opportunity to advance your career and work for a multinational company, by developing strong experience and skills, while representing one of the biggest brands worldwide. In addition, you will be a member of a company that fosters diversity, offering equal opportunities to all, regardless of gender, ethnicity, religion, culture or age.

Wybierz lokalizację:

 

TP Greece

 

PEIRAIOS STR.-18346

39-43 Athens

Grecja

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Wybierz lokalizację:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada za kompleksową obsługę klienta z ramienia konkretnej organizacji. Do jego zadań należy...

Najnowsze publikacje

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

Praca w holandii bez pośredników - jak samodzielnie...

Marzenie o dobrze płatnej pracy w Holandii jest bliższe, niż myślisz, a jego realizacja wcale nie musi wiązać się z wysokimi prowizjami dla agencji zatrudnienia. Samodzielna organizacja wyjazdu zarobkowego daje nie tylko ogromną...

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak...

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...