Back Office Gaming Support Specialist with Polish and English-Relocation to Sofia, Bulgaria

Dodaj do ulubionych

Telus Digital

Cała Polska

Data publikacji: 25.09.2025

Do końca oferty:

Specjalista (Mid/Regular)Umowa o pracęPełny etat

Wybierz lokalizację:

 

Telus Digital

 

Alabin Str., TELUS Tower

1000 Sofia

Bułgaria

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

* Please note that this opportunity is available only for candidates currently located in Sofia Bulgaria.

 

TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy!

Back Office Gaming Support Specialist with Polish and English-Relocation to Sofia, Bulgaria

Miejsce pracy: Cała Polska

Numer referencyjny: BOGSS/jobs.pl

A typical day:

  • Assist our players with any issues they might experience or report
  • Focus on the player and provide the ultimate player experience
  • Listen to the voice of the players and communicate it further to the appropriate teams
  • Work with our team to improve our processes

If you have:

  • Fluency in Polish and a good command of English
  • Gaming experience - you have played games and you can relate to a player’s concept, community, and mindset
  • Player empathy and understanding a player’s perspective when tackling their issues
  • Understanding of Player Support
  • Desire to help the players as best as possible and to contribute to the team’s success

We Offer:

  • Financial support during relocation (e.g.: for transportation, hotel stay, rent, and assistance in finding a long-term rental)
  • 24/7 Flexible working hours
  • Fully paid training
  • Stable job and career development opportunities
  • Attractive salary
  • Additional health insurance
  • 50+ benefits and services to choose from
  • Positive international working environment
  • Support and learning
  • Employee referral bonuses

 

We care about our employees' well-being, invest in their future growth, and encourage fun and team-building projects!

Does it sound like the perfect job for you? APPLY NOW!

 

About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,600 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building, and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience, and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients' procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.

Wybierz lokalizację:

 

Telus Digital

 

Alabin Str., TELUS Tower

1000 Sofia

Bułgaria

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Wybierz lokalizację:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada za kompleksową obsługę klienta z ramienia konkretnej organizacji. Do jego zadań należy...

Najnowsze publikacje

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na...