Associate Sourcing Manager - Digital & IT

Dodaj do ulubionych

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Wroclaw ()

Data publikacji: 26.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Praca czasowa

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Associate Sourcing Manager - Digital & IT

lokalizacja: Wroclaw

numer referencyjny: 1195586/jobs.pl

forma zatrudnienia: Praca czasowa


Dla naszego klienta z branży naukowo-technologicznej poszukujemy Associate Sourcing Manager - Digital & IT!
To świetna okazja dla osoby, która potrafi łączyć strategiczne podejście do zakupów z umiejętnością budowania relacji i skutecznych negocjacji. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na rozwój kategorii cyfryzacji i IT, prowadzić inicjatywy zakupowe, wdrażać strategie oraz procesy optymalizacji kosztów - ta rola jest dla Ciebie!


Twoje zadania:

• Wybór dostawców - ocena i selekcja dostawców pod kątem jakości, stabilności finansowej i standardów etycznych. 
• Zarządzanie dostawcami - budowanie relacji, monitorowanie wydajności, analiza danych. 
• Negocjacje - zawieranie umów projektowych i ramowych. 
• Analiza rynku - śledzenie trendów i szans.
• Optymalizacja kosztów - identyfikacja możliwości oszczędności i redukcji ryzyka. 
• Zarządzanie ryzykiem - eliminacja i ograniczanie zagrożeń kosztowych i czasowych. 
• Zgodność zakupowa - przestrzeganie przepisów prawa, polityki firmy oraz zasad zrównoważonego rozwoju. 
• Zarządzanie umowami - nadzór nad tworzeniem, przeglądem i zgodnością kontraktów. 
• Ciągłe doskonalenie - proaktywne wdrażanie usprawnień procesów i narzędzi sourcingowych. 
• Współpraca - budowanie partnerstwa z interesariuszami i dostawcami, praca w projektach globalnych.


Kogo szukamy?

Osoby, która:
• biegle komunikuje się w języku angielskim (pisemnie i ustnie),
• posiada wyższe wykształcenie biznesowe (licencjat lub magister z zarządzania, inżynierii lub kierunków pokrewnych),
• ma minimum 5 lat globalnego i międzykulturowego doświadczenia w zakupach, najlepiej w projektach związanych z cyfryzacją i IT,
• zna obszar zakupów pośrednich w zakresie materiałów i usług IT,
• potrafi pracować w różnych modelach cenowych (cena docelowa, ryczałt, opłata stała, stawki godzinowe),
• zna procesy RFX, narzędzia zakupowe i systemy ERP,
• wykazuje silne umiejętności komunikacyjne i potrafi pracować zarówno samodzielnie, jak i zespołowo,
• myśli analitycznie, jest zorientowana na rozwiązania i potrafi budować silne relacje w całej organizacji,
• jest gotowa wychodzić poza strefę komfortu i proponować nieszablonowe rozwiązania,
• ma motywację do działania w kulturze wysokiego wpływu (odpowiedzialność, podnoszenie poprzeczki, upraszczanie procesów, działanie z poczuciem pilności).


Co oferujemy?

 Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową do 16 miesięcy.
• Model pracy hybrydowej.
• Pracę w międzynarodowym środowisku.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...