Asystent działu sprzedaży

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Wrocław (Dolnośląskie)

Data publikacji: 10.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Szukasz stabilnej pracy, która jednocześnie da Ci możliwość rozwoju kompetencji i udziału w ciekawych projektach?

Zapraszamy do aplikowania!

Praca stacjonarna w Bielanach Wrocławskich.

Asystent działu sprzedaży

Nr ref.: 127/10/2025/AS/265018/jobs.pl Wrocław (dolnośląskie)

Oferujemy

  • odpowiedzialną oraz interesującą pracę w rozwijającej się firmie
  • atrakcyjne warunki finansowe adekwatne do doświadczenia
  • ciekawe projekty umożliwiające rozwój kompetencji
  • benefity w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe, firmowe spotkania integracyjne, sportowe piątki
  • szkolenia, program poleceń pracowniczych.

Zadania

  • wykonywanie ofert handlowych
  • weryfikacja poprawności ofert składanych przez podwykonawców
  • pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanych przetargów
  • sporządzanie pism handlowych, listów intencyjnych oraz kompletowanie i aktualizowanie materiałów informacyjnych dla celów akwizycji i ofert,
  • pozyskiwanie nowych klientów.

Oczekujemy

  • wykształcenia wyższego,
  • biegłej znajomości pakietu Microsoft Office
  • znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie min B1
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • zaangażowania w powierzone obowiązki
  • wiedza na temat aktywnej sprzedaży telefonicznej / internetowej będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w poszukiwaniu potencjalnych klientów będzie dodatkowym atutem

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak...

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie...

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...