Invoice & Expenses Administrator

Dodaj do ulubionych

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Kraków (małopolskie)

Data publikacji: 30.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

0-1 rok

AsystentPełny etatPraca czasowa

 

ManpowerGroup Sp. z o.o.

 

Prosta 68

00-838 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Invoice & Expenses Administrator

Miejsce pracy: Kraków (małopolskie) | Numer ref. 22082/jobs.pl

Zadania:

  • Rejestrowanie i zarządzanie nowymi fakturami zgodnie z firmowymi procedurami
  • Dokładna weryfikacja faktur od dostawców w celu zapewnienia ich poprawnego zaksięgowania i przygotowania do płatności
  • Dokumentowanie, monitorowanie oraz szybkie rozwiązywanie wszelkich niezgodności i sporów związanych z fakturami
  • Zarządzanie danymi dotyczącymi faktur w systemach i dokumentacji
  • Obsługa zapytań i utrzymywanie kontaktu z dostawcami 
  • Wsparcie w optymalizacji procesów operacyjnych wspierających sprawny przepływ pracy i efektywne zarządzanie
  • Udział w realizacji dedykowanych projektów związanych z fakturowaniem

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • Rozwinięte umiejętności analityczne 
  • Zdolność do rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji na podstawie dostępnych danych
  • Dokładność i dbałość o szczegóły w realizacji zadań
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Mile widziana znajomość terminologii i specyfiki branży CDN
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami ERP; znajomość Siebel Sales oraz Oracle 
Oferta:
  • Elastyczna forma współpracy na podstawie umowy-zlecenia, umowy o pracę lub B2B na okres 12 miesięcy
  • Możliwość pracy zdalnej (z okazjonalnymi wizytami w biurze w Krakowie)
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie o silnej pozycji na rynku
  • Pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji

Oferta dotyczy pracy tymczasowej. 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

 

ManpowerGroup Sp. z o.o.

 

Prosta 68

00-838 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Księgowy

Księgowy ma takie obowiązki, jak księgowanie dokumentów, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, sprawdzanie poprawności...

Najnowsze publikacje

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...