Koordynator/-ka ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Dodaj do ulubionych

InterKadra Sp. z o.o.

Kraków (małopolskie)

Data publikacji: 28.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

InterKadra Sp. z o.o.

 

Wadowicka 6

30-415 Kraków

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

InterKadrato jedna z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce, obecna na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy ponad 14 000 pracowników rocznie, współpracując zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami z sektora MŚP - również na rynkach zagranicznych. Naszą misją jest zapewnienie personelu o odpowiednich kwalifikacjach na czas i w odpowiedniej ilości. Gwarantujemy jakość potwierdzoną certyfikatami ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2022.

Koordynator/-ka ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Miejsce pracy: Kraków (małopolskie)

Mamy do zaoferowania:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i benefity pozapłacowe (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do szkoleń językowych),
  • system premiowy zależny od wyników,
  • sprzęt niezbędny do wygodnej pracy,
  • pracę w zgranym zespole, który pomoże Ci wdrożyć się w nasz system pracy i poczuć się swobodnie (zawsze możesz liczyć na naszą pomoc),
  • po wdrożeniu możliwość pracy hybrydowej,
  • wygodny dojazd do biura – przy Rondzie Matecznego,
  • bezpłatne, cotygodniowe zajęcia jogi dla pracowników,
  • atrakcyjne godziny pracy od 8.00 do 16.00 oraz elastyczność w tym zakresie,
  • pracę w firmie należącej do międzynarodowej Grupy Synergie co otwiera szerokie możliwości rozwoju.

Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować w miejscu, gdzie naprawdę liczy się współpraca i dobra atmosfera? Dołącz do naszego zespołu w Interkadra by Synergie Care! Szukamy osoby, która pomoże nam wspierać opiekunów osób starszych i budować trwałe relacje z naszymi partnerami w Niemczech.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • prezentowanie ofert pracy opiekunom osób starszych w Niemczech,
  • przedstawianie kandydatów na poszczególne oferty (bez kontaktu sprzedażowego z klientem),
  • utrzymywanie stałego kontaktu i dobrych relacji z opiekunami osób starszych podczas trwania kontraktu,
  • współpraca z niemieckimi partnerami biznesowymi oraz klientami prywatnymi,
  • odpowiadanie na bieżące zapytania od klientów, opiekunów i partnerów biznesowych,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i opiekunami,
  • ścisła współpraca z innymi członkami zespołu.

Szukamy osoby, która:

  • zna język niemiecki przynajmniej na poziomie komunikatywnym,
  • dobrze radzi sobie w środowisku MS Office,
  • ma pozytywne nastawienie i lubi pracować w zespole,
  • potrafi ustalać priorytety i działać zadaniowo,
  • jest otwarta na rozmowy telefoniczne i częsty kontakt z ludźmi,
  • dodatkowo: doświadczenie w rekrutacji lub sprzedaży będzie dużym plusem.
Śledź nasze oferty!

 

InterKadra Sp. z o.o.

 

Wadowicka 6

30-415 Kraków

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...