Zastępstwa recepcyjne

Dodaj do ulubionych

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Kraków (małopolskie)

Data publikacji: 29.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Praca czasowa

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Zastępstwa recepcyjne

lokalizacja: Kraków (małopolskie)

numer referencyjny: 1195717/jobs.pl

forma zatrudnienia: Praca czasowa

Dla naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko recepcjonisty/recepcjonistki w ramach krótkich zastępstw. Do Twoich obowiązków będzie należało m.in. obsługa gości i klientów, odbieranie telefonów, zarządzanie korespondencją oraz wsparcie administracyjne zespołu.

Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej lub biurowej (mile widziane)
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy, samodzielność
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Elastyczny grafik dopasowany do zajęć na uczelni
  • Wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków


If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.



Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...