pracownik administracyjny

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Koszalin (Zachodniopomorskie)

Data publikacji: 06.11.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Zbuduj fundament, na którym opiera się czysta energia!

Dla naszego Klienta w Koszalinie, dla którego precyzja, innowacja oraz serwis są na najwyższym poziomie, szukamy pracownika administracji – osoby, która uporządkuje dokumenty, dopnie logistykę i zadba o zaplecze branży wiatrowej.

Twoja dbałość o szczegóły da nam siłę do działania na wysokości!

pracownik administracyjny

Nr ref.: 68/11/2025/NC/265415/jobs.pl Koszalin (zachodniopomorskie)

Oferujemy

  • umowę o pracę tymczasową (z płatnymi składkami ZUS, urlopem i zwolnieniem lekarskim)
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • jasną ścieżkę kariery z możliwością awansu
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • pracę na rzecz jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek
    na rynku
  • pakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna)

Zadania

Jako pracownik administracji będziesz odpowiedzialny za:

  • wsparcie operacyjne i logistykę serwisu
  • rezerwację noclegów, biletów i transportu, w tym wsparcie logistyczne dla techników pracujących w terenie
  • bezpośredni kontakt z klientami i serwisantami (technikami)
  • przygotowanie zestawień pracy i terminowe rozliczanie się
    z powierzonych zadań
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy techników oraz tworzenie
    i sporządzanie raportów serwisowych, ich weryfikację i wysyłkę do klienta
  • organizację i nadzór nad dokumentacją projektową
  • przygotowywanie wymaganych dokumentów techników
    do systemów klientów
  • przygotowywanie, aktualizowanie oraz porządkowanie wszelkiej dokumentacji biurowej
    i technicznej
  • przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych (zgodnie ze standardami firmy), prowadzenie dokumentacji zakupowej i aktualizację bazy dostawców
  • przyjmowanie i kontrolę dostaw towarów/części zamiennych
  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, w tym realizację bieżących zadań administracyjno-biurowych, a także kontakt z dostawcami usług biurowych
  • prowadzenie kalendarza szkoleń, eventów i spotkań firmowych
  • prowadzenie działań w social mediach firmy
  • wsparcie innych wydziałów, wdrażanie procedur usprawniających działanie firmy
    oraz dbanie o jej rozwój

Oczekujemy

  • wykształcenia minimum średniego
  • doświadczenia na podobnym stanowisku lub w branży związanej z energetyką/serwisem przemysłowym (min. 1 rok)
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (ważne ze względu
    na międzynarodowy charakter branży)
  • doskonałych zdolności komunikacyjnych oraz zdolności do sprawnej i efektywnej organizacji pracy własnej
  • samodzielnej inicjatywy w realizację powierzonych zadań oraz wysokiej kultury osobistej
  • praktycznej znajomości obsługi programów pakietu MS Office (szczególnie Word i Excel)
  • chęci do nauki, ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności
  • posiadanie prawa jazdy kat. B (mile widziane)

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Zakorzenieni w tradycji, otwarci na przyszłość -...

Na mapie Holandii Urk wygląda niepozornie - mała miejscowość położona na wschodnim brzegu IJsselmeer, dawniej wyspa odcięta od świata. A jednak to właśnie tu bije jedno z najsilniejszych serc holenderskiej przedsiębiorczości. Urk to...

38 proc. przedstawicieli pokolenia z pracuje w kilku...

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z...

Czy warto czekać na promocje black friday w 2025 roku?

Black Friday 2025, globalne święto zakupów, wypada 28 listopada, oferując największe w roku obniżki cen na elektronikę, AGD i wiele innych. To idealna okazja na świąteczne prezenty i większe inwestycje, ale wymaga przemyślanej strategii....

Szukasz pracy? otto work force ma dla ciebie ofertę!

Od ponad 20 lat łączymy ludzi z dobrą, legalną pracą w Holandii i Polsce. Bez względu na doświadczenie - znajdziemy coś dla Ciebie!

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10...

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'. ...

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...