Staż w dziale marketingu (zespół mediowy)

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 19.11.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Chcesz poznać od podszewki, jak wygląda marketing wiodącej firmy farmaceutycznej? Pasjonujesz się mediami i marzysz o praktycznym doświadczeniu w tworzeniu strategii komunikacyjnych? Zapraszamy Cię na staż do naszego zespołu mediowego w dziale marketingu! Odkryj z nami tajniki efektywnych kampanii i rozwiń swój potencjał w dynamicznym środowisku.

Staż w dziale marketingu (zespół mediowy)

Nr ref.: 198/11/2025/JB/265573/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

Oczekujemy

  • Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (socjologia, marketing medialny, e-bzines, digital, marketing),
  • Znajomości j. polskiego na poziomie zaawansowanym,
  • Znajomości j. angielskiego na poziomie minimum B2,
  • Umiejętności sprawnego liczenia oraz zdolności analitycznych,
  • Dobrej znajomości programów z pakietu MS Office,
  • Otwartości na wyzwania, chęci do  nauki i rozwoju,
  • Komunikatywności i umiejętności zarządzania czasem pracy. 

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Zadania

  • Pracę na podstawie umowy zlecenia ze stawką 32 zł/h brutto przez pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu umowy do 12 lub 18 miesięcy stawka wzrasta do 36 zł/h brutto,
  • Pracę w modelu hybrydowym (2-3 dni pracy z biura),
  • Elastyczne godziny pracy (z tygodniową dyspozycyjnością 28-35 godzin),
  • Możliwość udziału w szkoleniach i doskonalenia umiejętności,
  • Możliwość korzystania z pakietu Randstad Plus – system benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online),
  • Szansę na dalszą współpracę po zakończeniu stażu,
  • Możliwość nauki od doświadczonych marketerów i udział w realnych marketingowych projektach.

Oferujemy

 

  • Udział w tworzeniu planów mediowych dla marek z portfolio firmy,
  • Współpraca z media managerem przy tworzeniu strategii mediowych odpowiadających potrzebom biznesowym,
  • Współpraca z agencjami (dom mediowy, agencje kreatywne, dostawcy mediów),
  • Analiza prowadzonych kampanii.

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrypcja oferty pracy została zapisana. Potwierdzenie i link do zarządzania subskrypcją wysłano na podany adres e-mail. Możesz zarządzać subskrybcją ofert pracy po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10...

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Zakorzenieni w tradycji, otwarci na przyszłość -...

Na mapie Holandii Urk wygląda niepozornie - mała miejscowość położona na wschodnim brzegu IJsselmeer, dawniej wyspa odcięta od świata. A jednak to właśnie tu bije jedno z najsilniejszych serc holenderskiej przedsiębiorczości. Urk to...

38 proc. przedstawicieli pokolenia z pracuje w kilku...

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z...

Szukasz pracy? otto work force ma dla ciebie ofertę!

Od ponad 20 lat łączymy ludzi z dobrą, legalną pracą w Holandii i Polsce. Bez względu na doświadczenie - znajdziemy coś dla Ciebie!

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10...

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'. ...

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...