Ambasador/ka marki sprzedawca w punkcie sprzedaży

Dodaj do ulubionych

InterKadra Sp. z o.o.

Łódź (łódzkie)

Data publikacji: 11.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

InterKadra Sp. z o.o.

 

Wadowicka 6

30-415 Kraków

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

InterKadrato jedna z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce, obecna na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy ponad 14 000 pracowników rocznie, współpracując zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami z sektora MŚP - również na rynkach zagranicznych. Naszą misją jest zapewnienie personelu o odpowiednich kwalifikacjach na czas i w odpowiedniej ilości. Gwarantujemy jakość potwierdzoną certyfikatami ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2022.

Ambasador/ka marki sprzedawca w punkcie sprzedaży

Miejsce pracy: Łódź (łódzkie)

Mamy do zaoferowania:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie: stawkę podstawową 40 zł/h brutto (umowa zlecenia, do 100h miesięcznie) oraz bonus do 30 zł/h brutto- bo cenimy Twoje zaangażowanie!
  • Rozwój osobisty i zawodowy: regularne szkolenia, które wzbogacą Twoją wiedzę i umiejętności oraz możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z globalną marką w dynamicznej branży,
  • Elastyczność: godziny pracy dostosowane do Twojego stylu życia oraz możliwość łączenia pracy ze studiami lub innymi zajęciami,
  • Benefity dodatkowe: dopłata do karty sportowej oraz prywatne ubezpieczenie zdrowotne, byś zawsze miał dostęp do najlepszej opieki,
  • Udział w wyjątkowych projektach: możliwość angażowania się w ciekawe eventy i akcje promocyjne oraz szansę na bycie częścią innowacyjnych kampanii marketingowych JTI, które zmieniają sposób myślenia o produktach nikotynowych.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Prezentacja i sprzedaż urządzenia Ploom X pełnoletnim klientom, w oparciu o technologię HeatFlow™,
  • Obsługa klientów - pomoc w korzystaniu z urządzenia, obsługa zwrotów i reklamacji, budowanie relacji opartych na zaufaniu,
  • Dbanie o stany magazynowe oraz przeprowadzanie inwentaryzacji w punkcie sprzedaży,
  • Realizacja planów sprzedażowych i jakościowych, które umocnią pozycję marki,
  • Zapewnienie atrakcyjnej ekspozycji produktów i materiałów promocyjnych,
  • Uczestnictwo w szkoleniach, które uczynią Cię ekspertem w dziedzinie nowoczesnych produktów JTI.

Oczekujemy:

  • Osób komunikatywnych, które łatwo nawiązują relacje z innymi,
  • Kandydatów, którzy są zaangażowani i z pasją podchodzą do realizacji swoich zadań,
  • Osób dyspozycyjnych do pracy w punkcie sprzedażowym, zlokalizowanym w samym centrum Łodzi, w godzinach popołudniowo-wieczornych,
  • Osób dokładnych i dobrze zorganizowanych, które potrafią zadbać o szczegóły,
  • Osób posługujących się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym,
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta lub promocji - ale nie wymagane!
Śledź nasze oferty!

 

InterKadra Sp. z o.o.

 

Wadowicka 6

30-415 Kraków

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak...

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie...

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...