Customer Service Analyst with German

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Wrocław (Dolnośląskie)

Data publikacji: 24.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

If you enjoy speaking GermanEnglish, you have proven experience in customer-facing positions, and you feel comfortable in the international environment, join a global healthcare company in Wrocław - APPLY!

Customer Service Analyst with German

Nr ref.: 291/9/2025/PK/264748/jobs.pl Wrocław (dolnośląskie)

What we offer

  • Great challenges in the transition process in the EMEA region with the business clients from DACH
  • Opportunities to work with SAP, Salesforce, MS Office environment, and more
  • The smooth recruitment process (1 stage) with a start date from October/November 2025
  • Flexible hybrid working model (remotely with single visits in the office due to training/manager visit/important event)
  • Business working hours (8:00-16:00) with an option of flexibility
  • Benefits package including various options of private medical care, group insurance, and sports card

Your tasks

  • Handles customer transactions related to order management, order status, inquiries, back orders, proofs of delivery, and other related policies and procedures
  • Handles customers from multiple countries (depending on language skills) - with fluency in the local customer language - contact via defined channels
  • Works proactively with Key Accounts to build customer intimacy, identify improvement initiatives, and maximize overall service performance.
  • Review purchase order requirements to ensure compliance with company terms and conditions
  • Conducts service process analysis and drives cycle time and OTIF improvements
  • Work closely with internal teams from Sales & Marketing, Supply Chain, Complaint Handling, and other support functions to proactively manage customer requirements
  • Liaise with the business on customer relationship management via Salesforce functionalities
  • Preparation of reports, analyses, summaries, and qualitative indicators
  • Provide reports to assigned business team to enable end-to-end process visibility
  • Identify opportunities to improve data quality & reduce cycle time

 

What we expect

  • Proven experience of 2-3 years onward in customer-facing roles
  • Good knowledge of German, speaking and writing (B2 level onward)
  • Good knowledge of English, speaking and writing (B2 level onward)
  • Proven experience with SAP/Salesforce is desirable, but not a must-have
  • Availability to join a company in October/November/December 2025
  • Bachelor's degree or higher from an accredited university

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Etat czy własna firma? co bardziej się opłaca w 2025 roku

Rynek pracy w Polsce zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Coraz więcej osób staje przed wyborem: zostać na etacie czy spróbować sił w jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG). Oba rozwiązania mają swoje plusy i minusy - różnią...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...

Jak stworzyć stronę internetową w 15 minut 2025

Założenie strony internetowej przestało być czasochłonnym zadaniem zarezerwowanym dla programistów. Dzięki nowoczesnym technologiom i intuicyjnym narzędziom takim jak kreator stron możesz uruchomić profesjonalną witrynę w zaledwie...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...