Kierownik działu zaopatrzenia warsztatu samochodowego (m/k)

Dodaj do ulubionych

Trenkwalder & Partner sp. z o.o.

Ketzin (Niemcy)

Data publikacji: 24.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Trenkwalder & Partner sp. z o.o.

 

ul. Gałeckiego 14

96-100 Skierniewice

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Aktualnie dla naszego niemieckiego Klienta, zajmującego się sprzedażą samochodów używanych, poszukujemy osób na stanowisko Kierownik działu zaopatrzenia warsztatu samochodowego (m/k) – Niemcy, okolice Berlina.

Kierownik działu zaopatrzenia warsztatu samochodowego (m/k)

Miejsce pracy: Ketzin (brandenburg) Numer referencyjny: a0tbI00000POozlQAD/jobs.pl

Opis stanowiska:

  • zarządzanie, kontrola i umiejętne planowanie pracy zespołu (w zakresie pozyskiwania komponentów technicznych lub przeprowadzania porównania dostawców),
  • aktywna rola w doborze nowych pracowników i ciągłym rozwoju zespołu,
  • wskazywanie możliwości ulepszeń i wdrażanie ich w obszarze organizacji warsztatu i projektowania miejsca pracy,
  • przeprowadzanie wewnętrznych kontroli jakości i wspieranie gwarancji bezpieczeństwa i higieny pracy w warsztacie,
  • kontrola wiarygodności ofert dostawców we współpracy z innymi działami specjalistycznymi,
  • analiza i rozwój nowych rynków zaopatrzenia, a także utrzymanie istniejących relacji z dostawcami,
  • wsparcie przy kontroli faktur i planowaniu budżetu zakupowego oraz tworzeniu i obsłudze raportów w obszarze części zamiennych.

Wymagania:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • doświadczenie zawodowe w zakresie zakupów technicznych, zaopatrzenia lub planowania w branży motoryzacyjnej lub u dostawców z branży motoryzacyjnej,
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
  • znajomość technologii pojazdów i dobre zrozumienie działalności warsztatu, organizacji magazynu, znajomość narzędzi itp.,
  • umiejętność pracy w zespole, asertywność i umiejętności negocjacyjne.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o niemiecką umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,
  • bonus na start 3000 € (1500 € po rozpoczęciu pracy i 1500 € po 6 miesiącach),
  • bezpłatne zakwaterowanie,
  • zwrot kosztów poniesionych podczas pierwszej podróży – do 250 €,
  • comiesięczną kartę przedpłaconą o wartości 50 € (nieopodatkowana),
  • benefity pozapłacowe - program emerytalny, zniżki pracownicze.
  • pracę w systemie 2-zmianowym (bez nocnych zmian), od poniedziałku do piątku,
  • 28 dni urlopu plus 2 dni po roku zatrudnienia,
  • nowoczesne i wyposażone miejsce pracy, narzędzia oraz odzież roboczą.

Kontakt:

Miejsce pracy: Ketzin (14669), okolice Berlina.

Pierwszym etapem rekrutacji jest wypełnienie krótkiej ankiety, którą otrzymasz automatycznie w wiadomości e-mail oraz SMS.
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

www.trenkwalder.pl

 

Trenkwalder & Partner sp. z o.o.

 

ul. Gałeckiego 14

96-100 Skierniewice

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Etat czy własna firma? co bardziej się opłaca w 2025 roku

Rynek pracy w Polsce zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Coraz więcej osób staje przed wyborem: zostać na etacie czy spróbować sił w jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG). Oba rozwiązania mają swoje plusy i minusy - różnią...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...

Jak stworzyć stronę internetową w 15 minut 2025

Założenie strony internetowej przestało być czasochłonnym zadaniem zarezerwowanym dla programistów. Dzięki nowoczesnym technologiom i intuicyjnym narzędziom takim jak kreator stron możesz uruchomić profesjonalną witrynę w zaledwie...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...

It picnic softswiss w warszawie: 400 uczestników...

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia -...