Podinspektor ds. administracyjnych w Dziale Księgowości i Administracji

Dodaj do ulubionych

ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH w Legnicy

Legnica (dolnośląskie)

Data publikacji: 10.12.2025

Do końca oferty:

Specjalista (Mid/Regular)

 

ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH w Legnicy

 

Wojska Polskiego 10

59-220 Legnica

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH w Legnicy

ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH w Legnicy

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Legnicy

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektora ds. administracyjnych w Dziale Księgowości i Administracji

w Zarządzie Dróg Miejskich w Legnicy.

Podinspektor ds. administracyjnych w Dziale Księgowości i Administracji

Miejsce pracy: Legnica (dolnośląskie)

Numer referencyjny: jobs.pl

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Rodzaj umowy: umowa na zastępstwo

Nazwa i adres organizatora konkursu:  Zarząd Dróg Miejskich, 59-220 Legnica, ul. Wojska Polskiego 10

 

Kandydaci przystępujący do naboru powinni spełniać następujące kryteria:

1. Wymagania niezbędne:

  • wymogi określone w art. 6 ust. 1 i 3 Ustawy o pracownikach samorządowych  
  • (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),
  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • minimum rok stażu pracy,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • znajomość przepisów:
  • Ustawy o pracownikach samorządowych,
  • Ustawy o finansach publicznych,
  • Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
  • Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

 

2. Wymagania dodatkowe:

  • praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
  • dobra organizacja pracy, dokładność oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • zdolność szybkiego uczenia się,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Osoby zainteresowane udziałem w konkursie powinny złożyć:

  1. list motywacyjny,
  2. pełny życiorys zawodowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)".

  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia Krajowego Rejestru Karnego),
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • kandydaci, którzy zamierzają korzystać  z uprawnień wynikających z art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych - zobowiązani są do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Zakres zadań na stanowisku podinspektora ds. administracyjnych:

  1. prowadzenie spraw w zakresie gospodarki mienia jednostki i nadzór nad nim,
  2. prowadzenie spraw w zakresie ewidencji środków trwałych (m. in. OT/PT/LT),
  3. zakup wyposażenia, materiałów biurowych, publikacji doskonalenia zawodowego, sprzętu, druków, pieczątek, środków czystości  wraz z ich  rozlokowaniem  w firmie,
  4. prowadzenie spraw dotyczących dokumentacji, programów, certyfikatów i licencji niezbędnych do funkcjonowania jednostki,
  5. prowadzenie wymaganych na stanowisku pracy ewidencji,  rozliczeń i rozrachunków,
  6. tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne jednostki,
  7. prowadzenie dokumentacji realizowanych zadań,
  8. zlecanie, nadzorowanie, rozliczanie zadań informatycznych, konserwatorskich, remontowych, porządkowych w ramach zawartych umów.

Warunki pracy na stanowisku podinspektora ds. administracyjnych:

  • praca w warunkach biurowych związana z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych oraz w terenie,
  • stanowisko objęte naborem znajduje się w pomieszczeniu na III piętrze w budynku przy ul. Wojska Polskiego 10, do którego dostęp jest jedynie poprzez klatkę schodową.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Miejskich w Legnicy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych za miesiąc listopad 2025 roku wynosi poniżej 6%.

Oferty konkursowe należy składać za pośrednictwem modułu 'aplikuj teraz' do dnia  19 grudnia 2025 roku

 

ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH w Legnicy

 

Wojska Polskiego 10

59-220 Legnica

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrypcja oferty pracy została zapisana. Potwierdzenie i link do zarządzania subskrypcją wysłano na podany adres e-mail. Możesz zarządzać subskrybcją ofert pracy po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Aby pozostać w grze o inwestycje, polska musi...

Jak wynika z raportu 'Global Talent Tracker', opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów...

Diesle znikają z miast? co oznaczają strefy czystego...

Zmiany klimatyczne i rosnąca świadomość na temat jakości powietrza sprawiają, że europejskie miasta szukają sposobów na ograniczenie emisji spalin. Jednym z najgłośniejszych rozwiązań są Strefy Czystego Transportu (SCT), które stają...

Spawacz holandia - umowa o pracę czy własna...

Holandia od lat pozostaje jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków pracy dla spawaczy. Branża metalowa, stoczniowa, automotive oraz projekty offshore tworzą stałe zapotrzebowanie na fachowców, którzy potrafią pracować w nowoczesnych...

Praca jako monter izolacji - bez języka, praca na...

Branża izolacji przemysłowych w Europie rozwija się wyjątkowo szybko. Firmy prowadzą duże inwestycje w rafineriach, elektrowniach, stoczniach i zakładach produkcyjnych - dlatego zapotrzebowanie na doświadczonych monterów izolacji stale...

Eleni panagiotopoulou z softswiss wyróżniona tytułem...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas...

Które funkcje konta firmowego faktycznie ułatwiają...

Wybór odpowiedniego konta firmowego może znacząco wpłynąć na efektywność zarządzania finansami przedsiębiorstwa. Dostępne narzędzia pozwalają oszczędzać czas, minimalizować błędy i zwiększać kontrolę nad finansami firmy. Poznaj...

Lokaty odnawialne - kiedy warto je wybrać i na co uważać?

Lokaty odnawialne mogą ułatwić zarządzanie oszczędnościami. To dobra opcja, jeśli zależy Ci na automatycznym przedłużaniu depozytu bez konieczności ponownego składania dyspozycji. Najważniejsze jest jednak sprawdzenie, na jakich...

Nowoczesne narzędzia pracy: kiedy warto wybrać laptop o...

W wielu miejscach pracy laptop jest podstawowym narzędziem, które wpływa nie tylko na tempo i komfort, ale i efektywność wykonywanych zadań. Chociaż wybór ponadprzeciętnej wydajności nie będzie konieczny w każdej branży, w niektórych...