Specjalista ds. Wsparcia HR i Usprawniania Procesów (HR Service Desk)

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Stryków (Łódzkie)

Data publikacji: 19.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dla naszego Klienta – międzynarodowego koncernu farmaceutycznego, uznawanego za globalnego lidera w obszarze leków generycznych – poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia HR. Jeśli masz doświadczenie w HR Service Center i chcesz aktywnie wpływać na jakość procesów, ta rola jest dla Ciebie. Będziesz kluczowym, pierwszym punktem kontaktu dla pracowników (SPOC), zapewniając efektywną i przyjazną obsługę.

Specjalista ds. Wsparcia HR i Usprawniania Procesów (HR Service Desk)

Nr ref.: 201/10/2025/AT/265115/jobs.pl Stryków (łódzkie)

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową przez dostawcę zewnętrznego (agencję) z możliwością przejścia na umowę wewnętrzną u Klienta.

  • Model Pracy Hybrydowej: Optymalny balans między pracą w biurze a pracą zdalną (3 dni w biurze w Strykowie / 2 dni zdalnie).

  • Pakiet Benefitów: Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy.

  • Możliwość rozwoju w roli nastawionej na procesy i systemy w czołowej firmie farmaceutycznej.

Zadania

Twoje zadania będą koncentrować się na zarządzaniu i efektywnym rozwiązywaniu zapytań wewnętrznych:

  • Pierwsza Linia Wsparcia: Pełnienie funkcji głównego punktu kontaktowego dla pracowników i menedżerów w zakresie pytań dotyczących polityk, procedur i nawigacji w systemach P&O.

  • Zarządzanie Zgłoszeniami: Profesjonalna obsługa i rozwiązywanie zapytań otrzymywanych za pośrednictwem systemu ServiceNow, e-mail oraz telefonicznie z zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta.

  • Routing i Eskalacja: Klasyfikowanie, dokumentowanie i kierowanie bardziej złożonych spraw do odpowiednich zespołów specjalistycznych (np. do działu płac, czy T&A) z zachowaniem precyzyjnej ewidencji w systemie.

  • Usprawnianie Procesów: Aktywne identyfikowanie powtarzających się problemów, zbieranie informacji zwrotnych i udział w inicjatywach mających na celu ciągłe doskonalenie i automatyzację świadczenia usług HR.

  • Promowanie Samoobsługi: Wspieranie komunikacji wewnętrznej i zachęcanie pracowników do korzystania z narzędzi samoobsługowych oraz bazy wiedzy.

  • Compliance: Zapewnienie zgodności procesów obsługi z polityką firmy i standardami ochrony danych.

Oczekujemy

  • 1–3 lata doświadczenia w usługach HR, operacjach HR lub w dynamicznym środowisku Centrum Usług Wspólnych (Shared Service Center).

  • Silnej orientacji na wysoką jakość obsługi wewnętrznego klienta oraz doskonałych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych. 

  • Praktycznego doświadczenia w pracy z systemami zarządzania zgłoszeniami (ServiceNow jest dużym atutem) oraz znajomości innych systemów HR (Workday, SAP).

  • Dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2).

  • Umiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości i zdolności ustalania priorytetów w środowisku o dużej liczbie zgłoszeń.

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

Praca w holandii bez pośredników - jak samodzielnie...

Marzenie o dobrze płatnej pracy w Holandii jest bliższe, niż myślisz, a jego realizacja wcale nie musi wiązać się z wysokimi prowizjami dla agencji zatrudnienia. Samodzielna organizacja wyjazdu zarobkowego daje nie tylko ogromną...

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak...

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...