Stanowisko ds. kontroli organizacyjnej

Dodaj do ulubionych

Urząd Miasta Poznania

Poznań, ul. Libelta 16/20 (wielkopolskie)

Data publikacji: 31.10.2025

Do końca oferty:

Specjalista (Mid/Regular)

 

Urząd Miasta Poznania

 

Plac Kolegiacki 17

61-841 Poznań

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Urząd Miasta Poznania

Biuro Kontroli

Stanowisko ds. kontroli organizacyjnej

  • Miejsce pracy: Poznań, ul. Libelta 16/20 (wielkopolskie)
  • Numer referencyjny: KO/233/2025/jobs.pl

 Główne zadania:

  • przeprowadzanie kontroli i czynności analityczno-sprawdzających skoncentrowanych na aspekcie organizacji i funkcjonowania, w Urzędzie Miasta Poznania, miejskich jednostkach organizacyjnych oraz innych jednostkach wykonujących zadania Miasta
  • dokumentowanie czynności kontrolnych i monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych
  • zbieranie, analiza i ocena danych, w tym gromadzonych w postaci elektronicznej oraz identyfikowanie ryzyk w celu typowania podmiotów lub obszarów do kontroli
  • wsparcie organów kontroli zewnętrznej w realizacji zadań kontrolnych w Urzędzie Miasta Poznania
  • sporządzanie analiz dotyczących działalności Miasta

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, ekonomia lub inne, uzupełnione studiami podyplomowymi bądź 3-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze kontroli lub audytu
  • co najmniej 3 lata stażu pracy
  • wiedza z zakresu zasad organizacji i funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • znajomość i umiejętność stosowania reguł postępowania kontrolnego oraz narzędzi i technik prowadzenia kontroli
  • wiedza z zakresu standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • wysoki poziom umiejętności społecznych

 

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem kontroli
  • doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych, kancelarii prawnej lub banku
  • studia podyplomowe/kursy: kontrola wewnętrzna, audyt wewnętrzny, administracja publiczna, organizacja i zarządzanie, finanse i rachunkowość, analiza finansowa, informatyka
  • wiedza z zakresu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, zarządzania

Warunki pracy:

  • praca z wykorzystaniem komputera, wymaga samodzielności, mobilności, dyspozycyjności, bezpośredniego kontaktowania się z klientami i instytucjami, związana także z wyjściami poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w doskonaleniu funkcjonowania Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną w terminie do 19.11.2025 r.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

 

Urząd zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

Urząd Miasta Poznania

 

Plac Kolegiacki 17

61-841 Poznań

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Szukasz pracy? otto work force ma dla ciebie ofertę!

Od ponad 20 lat łączymy ludzi z dobrą, legalną pracą w Holandii i Polsce. Bez względu na doświadczenie - znajdziemy coś dla Ciebie!

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10...

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'. ...

Dlaczego angielski jako benefit pracowniczy to inwestycja w...

Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Pracodawcy stają przed wyzwaniem nie tylko pozyskania najlepszych specjalistów, ale także zatrzymania ich na dłużej w organizacji.

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...