Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 26.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dołącz do nowego zespołu Customer Operations!

W tej chwili pomagamy naszemu Klientowi, dużej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, stworzyć nową globalną strukturę, zaczynając od Działu Obsługi Klienta!

Co powinieneś wiedzieć?

???? Cóż... przede wszystkim jest to znana marka z wieloma pozytywnymi opiniami na rynku.

???? Nowy zespół – nowe możliwości! Będziesz jednym z pierwszych członków zespołu, więc będziesz miał szansę zbudować proces od podstaw, co zawsze jest świetną okazją do rozwoju i szybkiego awansu.

???? Ludzie – to najważniejsza wartość firmy. Empatyczne i holistyczne podejście do Ciebie i Twoich klientów zaowocuje świetnymi relacjami na lata!

???? Nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia, jeśli posiadasz:
• pasję do ludzi
• umiejętność komunikacji i budowania długofalowych relacji
• chęć podejmowania nowych wyzwań.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – aplikuj! Porozmawiajmy. ????

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim

Nr ref.: 404/7/2025/AM/263923/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

Oferujemy

  • możliwość dołączenia do nowego zespołu Customer Operations z dynamicznym rozwojem ścieżki kariery (kontakt z klientem, marketing, sprzedaż i branża)
  • realny wpływ na budowanie nowego zespołu i nowych procesów
  • umowę o pracę na pełen etat (3 miesiące okresu próbnego, następnie umowa na czas nieokreślony)
  • hybrydowy model pracy po okresie szkolenia
  • pracę w nowoczesnym biurze na Mokotowie
  • atrakcyjny pakiet benefitów (np. program opieki medycznej, karta lunchowa, karta sportowa, platforma kafeteryjna, dofinansowanie wakacji, dofinansowanie kolonii letnich dla dzieci, prezenty świąteczne, bezpłatny dostęp do platformy Legimi i inne)

Zadania

  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi
  • rejestracja zamówień, koordynacja i planowanie dostaw
  • monitorowanie i śledzenie zamówień w celu zapewnienia terminowej dostawy
  • rozpatrywanie reklamacji
  • wspieranie klienta biznesowego (proponowanie alternatyw i doradztwo)
  • zapewnianie terminowej realizacji dostaw i poszukiwanie rozwiązań w przypadku opóźnień lub awarii
  • udział w usprawnianiu i automatyzacji procesów

Oczekujemy

  • dyspozycyjności do podjęcia pracy od 13.10.2025
  • poprzedniego doświadczenia w obsłudze klienta lub w zarządzaniu zamówieniami 
  • zaawansowanej znajomości języka włoskiego (C1)
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego (B2)
  • proaktywnego podejścia i umiejętności szybkiego dostosowywania się do nowych sytuacji
  • nastawienia na rozwiązywanie problemów
  • chęci współpracy z klientami i budowania długoterminowych relacji
  • koncentracji na kliencie i skutecznych umiejętności komunikacyjnych
  • holistycznego podejścia (zrozumienia kompleksowego procesu obsługi klienta)

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...