Pracownik administracyjny w Dziale Administracyjno-Ekonomicznym

Dodaj do ulubionych

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

Zielona Góra (lubuskie)

Data publikacji: 15.12.2025

Do końca oferty:

Młodszy specjalista (Junior)

 

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

 

Licealna 9

65-417 Zielona Góra

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

ogłasza konkurs

na stanowisko pracownika administracyjnego w  Dziale Administracyjno-Ekonomicznym

w Biurze Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni

(w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu)

Pracownik administracyjny w Dziale Administracyjno-Ekonomicznym

  • Miejsce pracy: Zielona Góra (lubuskie)
  • Numer referencyjny jobs.pl

Zakres obowiązków:

  1. Bieżąca analiza zużycia mediów oraz ich rozliczanie.
  2. Prowadzenie ewidencji i rozliczanie faktur oraz rachunków za media i opłaty eksploatacyjne.
  3. Opracowywanie (merytoryczne) dokumentów finansowych za usługi wykonane przez   podmioty zewnętrzne poprzez:
    1. weryfikację dokumentu,
    2. przekazanie w celu rejestracji do kancelarii Uniwersytetu,
    3. opis merytoryczny dokumentu,
    4. podział kosztów zgodnie z rozdzielnikami,
    5. wpis do systemu 'dziekanat' zgodnie z zamówieniami.
  4. Przygotowanie umów i zamówień dla podmiotów zewnętrznych na realizację zadań wynikających z działalności Działu.
  5. Prowadzenie rejestrów faktur, umów, zamówień realizowanych przez Dział.
  6. Archiwizowanie dokumentów.
  7. Ustalanie wskaźników rozliczeniowych za media.
  8. Wnioskowanie o wystawienie refaktur z tytułu zużycia mediów przez kontrahentów wynajmujących w obiektach uczelni powierzchnie pod działalność gospodarczą.
  9. Analiza kosztów za media zgodnie z zawartymi umowami na dostawy mediów oraz nadzór i kontrola dostaw mediów do obiektów Uniwersytetu.
  10. Sporządzanie ewidencji miesięcznych kosztów eksploatacji z podziałem na poszczególne obiekty Uczelni.
  11. Sporządzanie rocznego planu wydatków (dostaw, usług, zużycia mediów) oraz sporządzanie w porozumieniu z pozostałymi działami - planu rzeczowo-finansowego.
  12. Prowadzenie na podstawie wpływających faktur ewidencji kosztów zgodnie z planem rzeczowo-finansowym w celu kontroli wydatków.
  13. Planowanie kwartalnych obciążeń, składanie kwartalnych zamówień na media, itp.,
  14. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obejmującym tematycznie działalność jednostki.
  15. Sporządzanie korespondencji wychodzącej w zakresie obejmującym tematycznie działalność Działu.
  16. Przygotowywanie korespondencji do podpisu Dyrektora Biura.
  17. Prowadzenie terminarza spraw, zebrań, spotkań i narad w których uczestniczy Dyrektor Biura.
  18. Koordynowanie terminów spotkań w których uczestniczy Dyrektor lub których organizację zleca bez swojego udziału.
  19. Przygotowywanie podróży służbowych Dyrektora Biura - przygotowanie dokumentów delegacji, rezerwacja noclegów, organizacja spotkań.
  20. Przygotowanie oraz obsługi spotkań, narad i zebrań organizowanych przez Dyrektora Biura.
  21. Przygotowanie i wydruk materiałów na spotkania oraz dla Dyrektora Biura.
  22. Redagowanie ogłoszeń i komunikatów lub innych treści na Uczelnianą stronę internetową w zakresie działania Działu Administracyjno-Ekonomicznego.
  23. Zamawiania materiałów biurowych i spożywczych, gadżetów reklamowych oraz materiałów informacyjnych na potrzeby Działu Administracyjno-Ekonomicznego oraz Dyrektora Biura.
  24. Odbieranie, łączenie i generowanie połączeń telefonicznych do i od Dyrektora Biura.
  25. Przygotowanie danych do postępowań przetargowych realizowanych przez i na zlecenie Działu Administracyjno-Ekonomicznego.

Od kandydata oczekujemy :

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy (kierowanie zespołem).
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy.
  • Umiejętność stosowania i interpretacji dokumentów oraz instrukcji.
  • Dokładność, systematyczność i odpowiedzialność w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  1. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  2. Pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku letniego, świadczenia świąteczne, pożyczki mieszkaniowe).
  3. Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. 'trzynastka'.
  4. Dodatek za staż pracy wypłacany w okresach miesięcznych.
  5. Nagrody jubileuszowe z tytułu wieloletniej pracy.
  6. Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  7. Wynagrodzenie za pracę zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów.
  8. Premia miesięczna.

Wymagane dokumenty:

  1. CV oraz list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,.
  4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
  5. W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski przez okres najbliższych 6 miesięcy.

 

Oświadczenia, o których mowa w punkcie 'Wymagane dokumenty' w pozycji od 4) do 5) mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

’Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski przez okres najbliższych 6 miesięcy.

      lub

’ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Sposób składania dokumentów:

  1. dokumenty z dopiskiem BZNiOU Dział Administracyjno-Ekonomiczny należy składać: osobiście w Dziale Osobowym Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Licealna 9, pok. 12, elektronicznie na adres: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl  lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9,
  2. termin składania ofert: 21.01.2026 r. do godz. 15:00. W przypadku wysyłania pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Działu Osobowego,
  3. list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem,
  4. do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
  5. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  6. osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.

 

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

 

Licealna 9

65-417 Zielona Góra

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrypcja oferty pracy została zapisana. Potwierdzenie i link do zarządzania subskrypcją wysłano na podany adres e-mail. Możesz zarządzać subskrybcją ofert pracy po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

36 procent firm planuje rekrutacje w i kwartale, 13 procent...

Początek 2026 roku przyniesie poprawę nastrojów na rynku pracy, jednak będzie to efekt nie masowych rekrutacji a specjalizacji rynku pracy i skupienia się firm na wysokiej jakości kandydatach.

Softswiss podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zamyka 2025 rok imponującym dorobkiem inicjatyw edukacyjnych, proinnowacyjnych i społecznych zrealizowanych w Polsce. W minionych miesiącach firma konsekwentnie inwestowała w rozwój talentów...

Aby pozostać w grze o inwestycje, polska musi...

Jak wynika z raportu 'Global Talent Tracker', opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów...

Diesle znikają z miast? co oznaczają strefy czystego...

Zmiany klimatyczne i rosnąca świadomość na temat jakości powietrza sprawiają, że europejskie miasta szukają sposobów na ograniczenie emisji spalin. Jednym z najgłośniejszych rozwiązań są Strefy Czystego Transportu (SCT), które stają...

Spawacz holandia - umowa o pracę czy własna...

Holandia od lat pozostaje jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków pracy dla spawaczy. Branża metalowa, stoczniowa, automotive oraz projekty offshore tworzą stałe zapotrzebowanie na fachowców, którzy potrafią pracować w nowoczesnych...

Praca jako monter izolacji - bez języka, praca na...

Branża izolacji przemysłowych w Europie rozwija się wyjątkowo szybko. Firmy prowadzą duże inwestycje w rafineriach, elektrowniach, stoczniach i zakładach produkcyjnych - dlatego zapotrzebowanie na doświadczonych monterów izolacji stale...

Eleni panagiotopoulou z softswiss wyróżniona tytułem...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas...

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania...

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze...