Pracownik administracyjny w Sekretariacie Wydziału Nauk Prawnych i Ekonomicznych

Dodaj do ulubionych

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

Zielona Góra (lubuskie)

Data publikacji: 17.12.2025

Do końca oferty:

Asystent

 

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

 

Licealna 9

65-417 Zielona Góra

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

ogłasza konkurs na stanowisko

pracownika administracyjnego

w Sekretariacie Wydziału Nauk Prawnych i Ekonomicznych

Pracownik administracyjny w Sekretariacie Wydziału Nauk Prawnych i Ekonomicznych

  • Miejsce pracy: Zielona Góra (lubuskie)
  • Numer referencyjny jobs.pl

(w ramach umowy o pracę  na zastępstwo w wymiarze pełnego etatu)

 

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-sekretarskiej, zapewnienie obiegu dokumentacji, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej z jednostki;
  2. redagowanie projektów zarządzeń/uchwał/ pism i odpowiedzi na korespondencję;
  3. prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania wydziału;
  4. współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi oraz odpowiednimi jednostkami administracyjnymi Uczelni;
  5. prowadzenie rejestru realizowanych umów, delegacji;
  6.  bieżąca kontrola stopnia wykorzystania przez jednostkę przyznanych środków na działalność dydaktyczną i prowadzenie spraw związanych z gospodarką finansową Wydziału w tym wprowadzanie do systemu Dziekanat zamówień dotyczących wydatków związanych z działalnością wydziału oraz prowadzenie tych zamówień;
  7. przygotowanie informacji do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wydziału;
  8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej środków trwałych jednostki oraz ich przemieszczania;
  9. prowadzenie ewidencji audytów oraz przeprowadzonych kontroli zewnętrznych;
  10. wprowadzanie i aktualizacja danych dotyczących jednostki w systemie Dziekanat;
  11. definiowanie programów studiów w systemie Dziekanat;
  12.  zlecenia zajęć dydaktycznych dla innych jednostek Uniwersytetu w systemie Dziekanat;
  13. współudział w pracach związanych z organizacją wydarzeń na Wydziale;
  14. wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych czynności zleconych przez przełożonego;
  15.  obsługa Wydziałowej Rady ds. Kształcenia oraz spotkań interesariuszy zewnętrznych.

Od kandydata oczekujemy: 

  • Wykształcenie wyższe.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań.
  • Umiejętności analitycznego myślenia.
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy, pracy w zespole.
  • Dokładności i systematyczności.
  • Wysokiej kultury osobistej.
  • Odpowiedzialność.
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymania dobrych relacji interpersonalnych.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo.
  • Wynagrodzenie za pracę  zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego.
  • Pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie wypoczynku letniego i przyznawanie świadczeń świątecznych, pożyczki mieszkaniowe).
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka".
  • Dodatek za staż pracy wypłacany w okresach miesięcznych.
  • Premia miesięczna
  • Nagrody jubileuszowe z tytułu wieloletniej pracy.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.

Wymagane dokumenty:

  1. CV oraz list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  3. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,
  4. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
  5. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski przez okres najbliższych 6 miesięcy.

 

Oświadczenia, o których mowa w punkcie "Wymagane dokumenty" w pozycji od 4) do 5) mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

’Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski przez okres najbliższych 6 miesięcy.

lub

’Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Sposób składania dokumentów:

  1. dokumenty z dopiskiem  Wydział Nauk Prawnych i Ekonomicznych należy składać osobiście w Dziale Osobowym Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Licealna 9, pok. 12, elektronicznie na adres: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9,
  2. termin składania ofert do: 7 stycznia 2026 r. do godz. 15:00.W przypadku wysyłania pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Działu Osobowego,
  3. list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem,
  4. do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
  5. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  6. osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.

 

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

 

Licealna 9

65-417 Zielona Góra

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrypcja oferty pracy została zapisana. Potwierdzenie i link do zarządzania subskrypcją wysłano na podany adres e-mail. Możesz zarządzać subskrybcją ofert pracy po zalogowaniu się na swoje konto w serwisie.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

36 procent firm planuje rekrutacje w i kwartale, 13 procent...

Początek 2026 roku przyniesie poprawę nastrojów na rynku pracy, jednak będzie to efekt nie masowych rekrutacji a specjalizacji rynku pracy i skupienia się firm na wysokiej jakości kandydatach.

Softswiss podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zamyka 2025 rok imponującym dorobkiem inicjatyw edukacyjnych, proinnowacyjnych i społecznych zrealizowanych w Polsce. W minionych miesiącach firma konsekwentnie inwestowała w rozwój talentów...

Aby pozostać w grze o inwestycje, polska musi...

Jak wynika z raportu 'Global Talent Tracker', opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów...

Spawacz holandia - umowa o pracę czy własna...

Holandia od lat pozostaje jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków pracy dla spawaczy. Branża metalowa, stoczniowa, automotive oraz projekty offshore tworzą stałe zapotrzebowanie na fachowców, którzy potrafią pracować w nowoczesnych...

Praca jako monter izolacji - bez języka, praca na...

Branża izolacji przemysłowych w Europie rozwija się wyjątkowo szybko. Firmy prowadzą duże inwestycje w rafineriach, elektrowniach, stoczniach i zakładach produkcyjnych - dlatego zapotrzebowanie na doświadczonych monterów izolacji stale...

Eleni panagiotopoulou z softswiss wyróżniona tytułem...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas...

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania...

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze...

Nowoczesne technologie w pracy spawacza i montera - czego...

Zawody spawacza i montera od wielu lat należą do najczęściej wybieranych przez polskich specjalistów wyjeżdżających do pracy w Niemczech. Dynamiczny rozwój branży przemysłowej, energetycznej czy budowlanej sprawia jednak, że rosną...