Specjalista/ka ds. marketingu B+R

Dodaj do ulubionych

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

Poznań, ul. Rokietnicka 3 (wielkopolskie)

Data publikacji: 31.10.2025

Do końca oferty:

Specjalista (Mid/Regular)

 

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

 

Ulica Fredry 10

61-701 Poznań

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
zatrudni w Centrum Innowacyjnej Technologii Farmaceutycznej (CITF), projekt Science4Business, na stanowisko:

Specjalista/ka ds. marketingu B+R

Miejsce pracy: Poznań, ul. Rokietnicka 3 (wielkopolskie)

Numer referencyjny: jobs.pl

Podstawowe zadania i zakres odpowiedzialności:

  • realizowanie zadań związanych ze wsparciem działań promocyjnych i komunikacyjnych w ramach Projektu (marketing oferty technologicznej i badawczej Uczelni)
  • przygotowywanie i redagowanie ofert technologicznych i badawczych na potrzeby współpracy z podmiotami otoczenia społeczno-gospodarczego (transfer technologii)
  • współtworzenie, prowadzenie oraz rozwój baz danych zawierających oferty technologiczne i badawcze
  • udział w wydarzeniach branżowych, konferencjach i targach oraz organizacja wydarzeń promujących współpracę nauki z biznesem
  • współpraca z naukowcami oraz zespołem projektowym w zakresie identyfikacji potencjału komercjalizacyjnego efektów prac badawczych
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych, prezentacji i treści promujących ofertę jednostek naukowych Uczelni dla gospodarki oraz wzmacnianie ich współpracy w transferze technologii
  • wspieranie działań w zakresie negocjacji i komunikacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi

Wymagane doświadczenie i wykształcenie:

  • wykształcenie wyższe (preferowane: marketing, zarządzanie, ekonomia, komunikacja, nauki społeczne lub pokrewne)
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu, promocji, komunikacji lub współpracy z sektorem B+R
  • znajomość zagadnień związanych z transferem technologii, komercjalizacją badań lub promocją nauki
  • biegła znajomość języka angielskiego, pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobra programu Excel
  • samodzielność w realizacji zadań oraz dobra organizacja pracy
  • inicjatywa, kreatywność i rozwinięte zdolności komunikacyjne z różnymi grupami interesariuszy
  • umiejętność pracy w grupie, obowiązkowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista

Mile widziane:

  • doświadczenie w realizacji lub promocji projektów finansowanych ze środków publicznych oraz organizacji wydarzeń promocyjnych lub konferencji naukowo-biznesowych
  • znajomość zasad przygotowywania ofert technologicznych lub opisów wyników badań
  • znajomość środowiska uczelni medycznej lub sektora naukowo-badawczego

Oferujemy:

  • zatrudnienie w projekcie Science4Business, który ma na celu zwiększenie efektywności działań organizacji badawczych w zakresie współpracy z biznesem, w tym poprzez komercjalizację wyników zrealizowanych badań naukowych i prac rozwojowych
  • umowę o pracę na czas określony (2028)
  • projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu "Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki na lata 2021-2027". Wartość projektu wynosi 296 700 000,00 zł, a wysokość wkładu Funduszy Europejskich 296 700 000,00 zł
  • pracę w interdyscyplinarnym zespole zaangażowanym w rozwój współpracy nauki z biznesem
  • możliwość rozwoju zawodowego w obszarze marketingu innowacji i komercjalizacji wyników badań

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV 

 

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

 

Ulica Fredry 10

61-701 Poznań

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Szukasz pracy? otto work force ma dla ciebie ofertę!

Od ponad 20 lat łączymy ludzi z dobrą, legalną pracą w Holandii i Polsce. Bez względu na doświadczenie - znajdziemy coś dla Ciebie!

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10...

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na etapie rekrutacji - wynika z raportu Manpower 'Nastroje polskiego rynku pracy - perspektywa kandydatów 2025'. ...

Dlaczego angielski jako benefit pracowniczy to inwestycja w...

Współczesny rynek pracy zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Pracodawcy stają przed wyzwaniem nie tylko pozyskania najlepszych specjalistów, ale także zatrzymania ich na dłużej w organizacji.

Przyjazna atmosfera to podstawa - tak deklaruje 4 na 10...

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa...

Wypożyczanie pracowników jako elastyczne rozwiązanie...

Wynajem pracowników, znany również jako leasing pracowniczy lub praca tymczasowa, to forma zatrudnienia pośredniczona przez agencję pracy tymczasowej. W tym modelu pracownik jest formalnie zatrudniony przez agencję (pracodawcę macierzystego)...

Softswiss zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym. ...

It: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...