Area Sales and Marketing Manager

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Gdańsk (Pomorskie)

Data publikacji: 10.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Norweska firma oferująca rozwiązania z zakresu automatyki dla branży morskiej i offshore rozwija swój zespół w Polsce.

Jeśli masz doświadczenie w rozwijaniu relacji z klientami z sektora offshore i maritime, dobrze czujesz się w zagadnieniach z zakresu automatyki i lubisz doradztwo techniczne – zapraszam do dalszej lektury!

Poszukujemy Area Sales and Marketing Managera, który dołączy do międzynarodowego zespołu i weźmie udział w rozwoju rynku automatyki dla przemysłu morskiego w Europie. Będzie odpowiadać za nawiązywanie kontaktów z armatorami, stoczniami oraz firmami projektowymi, promując nowoczesne rozwiązania, które kształtują przyszłość branży.

Jeśli cenisz niezależność, elastyczność pracy zdalnej i możliwość częstych kontaktów z klientami na międzynarodowym poziomie, to stanowisko jest dla Ciebie!

Area Sales and Marketing Manager

Nr ref.: 328/8/2025/RB/264364/jobs.pl Gdańsk (pomorskie)

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z międzynarodowym zasięgiem.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i kompetencji oraz system premiowy (umowa B2B).
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w innowacyjnych projektach dla przemysłu morskiego i offshore.
  • Dużą samodzielność i decyzyjność w kwestii obranych metod działania.
  • Dostęp do współpracy ze zróżnicowanymi zespołami oraz możliwość  wymiany wiedzy z doświadczonymi ekspertami.
  • Możliwość podróży służbowych oraz pracy w międzynarodowym środowisku.

Zadania

  • Identyfikacja i rozwijanie nowych kontaktów biznesowych w branży morskiej na terenie Europy, w szczególności współpraca z armatorami i stoczniami.
  • Nawiązywanie relacji z lokalnymi i europejskimi biurami projektowymi w celu promowania rozwiązań firmy na etapie projektowania nowych jednostek.
  • Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z obecnymi i nowymi klientami.
  • Prezentacja i sprzedaż produktów oraz usług firmy obecnym i potencjalnym klientom.
  • Przygotowywanie ofert oraz uzgodnień technicznych w odpowiedzi na zapytania klientów.
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i założeń budżetowych.
  • Przygotowywanie i przedstawianie prezentacji sprzedażowych oraz ofert handlowych dla klientów.
  • Negocjowanie i finalizowanie transakcji z klientami.
  • Udział w targach, wystawach i wydarzeniach branżowych.
  • Monitorowanie trendów rynkowych, nowości w branży oraz działań konkurencji.
  • Sporządzanie regularnych raportów z działalności sprzedażowej i postępów dla zarządu.

Oczekujemy

  • Biegłej znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Tytułu licencjata lub inżyniera w dziedzinie inżynierii, np. mechanicznej, elektrycznej/automatyki itp.
  • Minimum 5-letniego doświadczenia w sprzedaży, najlepiej w branży morskiej, popartego udokumentowanymi osiągnięciami.
  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.
  • Zdolności negocjacyjnych i umiejętności finalizowania transakcji.
  • Umiejętności pracy samodzielnej i w zespole.
  • Zdolności organizacyjnych i zarządzania czasem.
  • Biegłej obsługi pakietu Microsoft Office oraz oprogramowania CRM
  • Gotowości do podróży służbowych na terenie Europy.

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak...

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie...

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...