Area Sales and Marketing Manager

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Gdańsk (Pomorskie)

Data publikacji: 10.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

A Norwegian company specializing in automation solutions for the maritime and offshore industries is expanding its team in Poland.

If you have experience building relationships with clients in the offshore and maritime sectors, a solid understanding of automation and enjoy providing technical consulting, keep reading!

We are seeking a Area Sales and Marketing Manager to international team and contribute to the development of the automation market for the maritime industry in Europe. In this role, you will establish relationships with shipowners, shipyards, and design firms, promoting innovative solutions that shape the future of the industry.

If you value independence, the flexibility of remote work, and frequent interaction with clients on an international level, this opportunity is for you!

Area Sales and Marketing Manager

Nr ref.: 328/8/2025/RB/264364/jobs.pl Gdańsk (pomorskie)

What we offer

  • Stable employment in a dynamically growing company with an international reach.
  • Competitive compensation based on experience and skills, along with a bonus system (B2B arrangement).
  • Opportunities for professional growth through participation in innovative projects for the maritime and offshore industries.
  • High level of independence and the chance to make a real impact on company’s growth.
  • Access to collaboration with diverse teams and opportunities to exchange knowledge with experienced experts.
  • Possibility of business travel and working in a global environment.

Your tasks

  • Identify and develop new business opportunities in the marine industry in Europe, especially to develop shipowner and shipyard clients.
  • Establish the relationship with local and European design firms to promote company’s solution at design stage for newbuilding projects.
  • Establish and maintain strong relationships with existing and new customers.
  • Present and sell company products and services to current and potential new customers.
  • Prepare the quotation and technical agreement for the inquiries.
  • Achieve assigned sales targets and quotas.
  • Prepare and deliver sales presentations and proposals to customers.
  • Negotiate and close deals with customers.
  • Attend and participate in trade shows, exhibitions, and industry events.
  • Stay up-to-date with industry trends, developments, and competition.
  • Provide regular reports on sales activities and progress to management.

What we expect

  • Fluent verbal and written English.
  • Bachelor's degree in engineering ie mechanical, electric/automation or similar.
  • 5+ years of experience in sales prefer within the marine industry with track records.
  • Strong communication and interpersonal skills.
  • Excellent negotiation and closing skills.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Strong organizational and time-management skills.
  • Proficient in Microsoft Office and CRM software.
  • Willing to travel in Europe.

 

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak...

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie...

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...