Data Analyst
lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
numer referencyjny: 1196555/jobs.pl
Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.
Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Marketing Data Analyst Lokalizacja: Hybryda / Warszawa
Branża: projekt w sektorze IT
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
Współpraca: współpraca długofalowa (pierwszy kontrakt na 12 miesięcy)
Stawka: 90 - 130 PLN/h netto + VAT
Start date: ASAP, max. w ciągu 1 miesiąca
Godziny pracy: Biznesowe
Praca hybrydowa: 3 dni w biurze w Warszawie tygodniowo
Stos technologiczny:
Google Analytics 4, Google Tag Manager, SQL, Big Query
Projekt:
Projekt dla dużego Klienta z sektora IT
Czym będziesz się zajmował:
- Analityka marketingowa:
- Tworzenie analiz kampanii marketingowych (m.in. Google Ads, Meta, SEO)
- Monitorowanie i raportowanie KPI marketingowych (CAC, CPL, ROI, ROAS, LTV)
- Analiza źródeł ruchu i ścieżek konwersji na stronie
- Optymalizacja lejków sprzedażowych i kampanii reklamowych
- Analityka produktowa:
- Analiza zachowań użytkowników w aplikacji/na stronie (funnel analysis, cohort analysis, user journey)
- Monitorowanie metryk produktowych (retention, engagement, churn rate, DAU/MAU)
- Analiza A/B testów i eksperymentów produktowych
- Wspieranie zespołu produktowego w podejmowaniu decyzji opartych na danych
- Współpraca i rozwój:
- Budowa dashboardów w Looker Studio
- Współpraca z Data Engineerami w zakresie danych wejściowych i modeli analitycznych
- Propozycje usprawnień w strukturze danych i architekturze raportowania
- Tworzenie self-service rozwiązań analitycznych dla zespołów biznesowych (data mart z wykorzystaniem Dataform, Airflow, GCP)
Co otrzymasz:
- Długofalową współpracę z Klientem realizującym projekty dla największych graczy z sektora bankowego, ubezpieczeniowego, telco i nie tylko
- Standardowe benefity - preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport
Decydując się na współpracę via Hays, otrzymujesz również możliwość pracy w przyszłości dla wielu innych przewodnich klientów Hays
Czego oczekujemy:
- Minimum 3 lata doświadczenia jako analityk marketingowy / produktowy
- Bardzo dobra znajomość SQL i BigQuery
- Umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych
- Udokumentowane praktyczne doświadczenie z Google Analytics 4 i Google Tag Managerem
- Umiejętność tworzenia czytelnych dashboardów w Looker Studio
- Zrozumienie metryk efektywności marketingowej oraz produktowej
- Doświadczenie w analizie zachowań użytkowników i lejków konwersji
- Znajomość metodologii A/B testowania
- Samodzielność, dokładność, proaktywność
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
Co będzie Twoim dodatkowym atutem:
- Wykształcenie wyższe na kierunku informatyka, matematyka lub pokrewne
- Doświadczenie z dbt lub Dataform
- Doświadczenie w pracy z Ariflow / Cloud Composer
- Podstawy języka Python i/lub R (pandas, matplotlib, seaborn)
- Znajomość Amazon QuickSight
- Doświadczenie w projektowaniu i analizie eksperymentów
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
- Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
- Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie - 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
- Rozmowa techniczna z Klientem - spotkanie online (1h), potencjalnie (1h+1h)
- Oferta
- Witamy w projekcie!
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
hays.pl
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361