Specjalista ds. obsługi klienta i zarządzania zamówieniami z językiem niemieckim

Dodaj do ulubionych

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa (mazowieckie)

Data publikacji: 02.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

Specjalista (Mid/Regular)Pełny etat

 

ManpowerGroup Sp. z o.o.

 

Prosta 68

00-838 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Specjalista ds. obsługi klienta i zarządzania zamówieniami z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie) | Numer ref. 12135/jobs.pl
Obowiązki:
  • Codzienny kontakt z klientami biznesowymi w języku niemieckim (e-mail, czat, telefon)
  • Zarządzanie pełnym cyklem realizacji zamówień od klientów niemieckojęzycznych
  • Obsługa procesu reklamacji i zwrotów zgodnie z procedurami firmy
  • Rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami oraz dbanie o terminowość dostaw
  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy 
  • Przygotowywanie raportów i analiz związanych z obsługą zamówień
  • Współpraca z zespołem w celu optymalizacji procesów order management
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - min. C1
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego - min. B2
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta 
  • Doświadczenie w obszarze obsługi zamówień będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dbałość o szczegóły i umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętności komunikacyjne i zorientowanie na klienta
Oferta:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system bonusów i premii
  • Praca w modelu hybrydowym (nowoczesne biuro zlokalizowane na warszawskim Mokotowie)​​​​​​
  • Praca w godzinach biurowych (poniedziałek-piątek)
  • Szkolenie wdrożeniowe przez pierwsze 3 miesiące (stacjonarnie)
  • Benefity: prywatna opieka medyczna Luxmed, dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do różnych benefitów za pośrednictwem karty MyBenefit, atrakcyjne bonusy, karta lunchowa 
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy

Oferta dotyczy pracy stałej
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

 

ManpowerGroup Sp. z o.o.

 

Prosta 68

00-838 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Asystent Klienta

Asystent Klienta odpowiada za obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, wsparcie...

Najnowsze publikacje

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...