Business Developer Poland

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 17.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z sektora FMCG – poszukujemy doświadczonej i przedsiębiorczej osoby na stanowisko Business Developer Poland. 
 
To unikalna szansa, by dołączyć do najszybciej rozwijającej się jednostki biznesowej firmy i mieć realny wpływ na rozwój rynku w Polsce. Szukamy osoby z pasją do budowania relacji, zdolnej do identyfikowania nowych możliwości i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. Jeśli masz 3–4 lata doświadczenia w branży FMCG lub Retail oraz chcesz pracować w środowisku o wysokiej dynamice i dużej autonomii – ta oferta jest dla Ciebie!

Business Developer Poland

Nr ref.: 179/10/2025/PR/265081/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

Oferujemy

  • Roczny kontrakt (umowa o pracę tymczasową) z możliwością przedłużenia
  • Pracę w międzynarodowym środowisku i zespole ekspertów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w trybie hybrydowym (1-2 dni w tygodniu pracy z biura w Warszawie)
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w międzynarodowych projektach

Zadania

  • Analizowanie danych zewnętrznych dotyczących kategorii produktów oraz spostrzeżeń klientów (sieci handlowych), dostarczając wartościowych informacji na potrzeby planowania sprzedaży
  • Wprowadzenie nowych kategorii produktowych na rynek Polski i krajów Bałtyckich.
  • Ustalanie celów dystrybucji na etapie planowania w porozumieniu z zespołem sprzedaży
  • Zapewnienie efektywnej i skutecznej działalności we wszystkich punktach sprzedaży, wdrażanie i utrzymywanie procedur i standardów operacyjnych
  • Rozszerzanie współpracy z aktualnymi klientami (np. sieci drogerii)
  • Prowadzenie inicjatyw związanych z kluczowymi platformami wzrostu w obszarze zarządzania kategoriami produktów
  • Realizacja projektów mających na celu wdrożenie strategii sprzedażowo - marketingowych w sklepach
  • Rozwój sprzedaży B2C, B2B
  • Monitorowanie trendów rynkowych, działań konkurencji i zachowań konsumentów - dostosowywanie strategii w celu utrzymania przewagi konkurencyjnej. 

Oczekujemy

  •  3–4 lata doświadczenia w branży FMCG lub retail (sprzedaż, marketing, rozwój biznesu)
  • Znajomość polskiego rynku FMCG, w tym głównych graczy i sieci handlowych
  • Doświadczenie w pracy z kluczowymi klientami oraz zarządzaniu kategorią
  • Silne umiejętności analityczne i strategiczne myślenie
  • Proaktywna postawa, przedsiębiorczość i orientacja na wynik
  • Umiejętność pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (warunek konieczny)
  • Doświadczenie w zarządzanie zakupami, sprzedażą, eksportem. 
  • Gotowośc do wyjazdów zagranicznych raz na 2-3 miesiące. 

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji...

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To...

Softswiss trzeci rok z rzędu wspiera kampanię

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały...

Praca w holandii bez pośredników - jak samodzielnie...

Marzenie o dobrze płatnej pracy w Holandii jest bliższe, niż myślisz, a jego realizacja wcale nie musi wiązać się z wysokimi prowizjami dla agencji zatrudnienia. Samodzielna organizacja wyjazdu zarobkowego daje nie tylko ogromną...

46 proc. pracowników z pokolenia z doświadczyło...

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak...

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...