Contract Manager with Czech

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Bielsko-biała (Śląskie)

Data publikacji: 26.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Chcesz wykorzystać swoją biegłą znajomość języka czeskiego i zaawansowany Excel w międzynarodowym środowisku? 
Wykorzystaj je w roli Contract Managera w dynamicznie rozwijającej się organizacji!
Czekają na Ciebie strategiczni klienci B2B, fascynujące projekty, duża samodzielność i realny wpływ na rozwój firmy.

Przyjmij wyzwanie i aplikuj już teraz!

Contract Manager with Czech

Nr ref.: 326/9/2025/OW/264789/jobs.pl Bielsko-biała (śląskie)

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę, możliwe od zaraz 
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe premie półroczne
  • prywatne ubezpieczenie zdrowotne, opieka medyczna
  • szkolenia wdrożeniowe, produktowe i inne według potrzeba nowego pracownika 
  • możliwość rozwoju poprzez bezpłatne kursy językowe
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych i benefitów pozapłacowych 
  • częściową pracę zdalną – 1 dzień w tygodniu, zgodnie z regulaminem
  • elastyczne godziny pracy (8:00-16:00) w systemie zadaniowym
  • pracę w dynamicznym, wspierającym zespole

Zadania

  • obsługa klientów czeskich w zakresie zamówień i dostaw produktów firmy zgodnie z zapisami umowy
  • prognozowanie sprzedaży i kontrolowanie rentowności kontraktu z klientem
  • planowanie stoków produkcyjnych według potrzeby danego klienta
  • cykliczne spotkania z klientami online i stacjonarnie 
  • ścisła współpraca z handlowcami i innymi działami w firmie
  • proponowanie usprawnień w zakresie procesów z obsługi klienta, komunikacji 
  • współpraca z czeskimi dostawcami i podwykonawcami
  • analiza danych, przygotowywanie raportów/zestawień   

     

Oczekujemy

  • biegła znajomość języka czeskiego (poziom C1/C2) – warunek konieczny do efektywnej komunikacji i obsługi dokumentacji
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2) 
  • zaawansowana znajomość programu MS Excel (min. średniozaawansowany poziom: tabele przestawne, Power Query) – kluczowa do analizy danych i automatyzacji
  • min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i bardzo dobra organizacja pracy
  • samodzielność, autonomia i decyzyjność
  • proaktywność, chęć wprowadzania ulepszeń 
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami, planowaniu produkcji, zapasów i dostaw do klientów
  • wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: zarządzanie, logistyka, bankowość, ekonomia, inżynieria)
  • umiejętność pracy w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym i efektywnej współpracy w zespole 

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...