Data Operations Leader (Western Europe region)

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 26.09.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Join a global company in the field of market analysis and consumer data, helping the world’s largest brands understand customer needs and grow in the dynamic environment. 

If you have experience in large team management and operations, speak fluent Polish and English, and enjoy working in an international environment — the  Data Operations Leader role might be perfect for you!

Apply with your CV in English and become part of an organization that brings together data, technology, and people to create a complete view of the market!

Data Operations Leader (Western Europe region)

Nr ref.: 76/8/2025/KZ/264070/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

What we offer

  • Hybrid working model (3 remote working days per week)
  • Development opportunities in an international environment
  • A comprehensive benefits package: Multisport card, private healthcare (Medicover), life insurance, benefits platform, paid time off for volunteering, Employee Assistance Program (EAP), celebrations of life’s important moments, access to LinkedIn Learning
  • Modern office located in the city center of Warsaw
  • Stable employment under an employment contract

Your tasks

Client Solutioning 

  • Advocate of Operations, to provide solutions that meet the client's needs and which are at the same time cost-effective and technically sustainable.
  • Responsible for making decisions on behalf of operations for the region.
  • Accountable for the agreed service level (quality, allocation of data) to be satisfied / surpassed, and the commitment to the client to be satisfied/ exceeded. 
  • Drives Operation Processes with Quality and On time Delivery as per Global KPIs 
  • Drives Standardization and Harmonization of processes across the region as per Global SOPs  
  • Delivers on Global Productivity targets including RUN and other Global initiatives 

Team Management 

  • Plans and controls resource allocation to optimize the “operations service” to clients 
  • Manages initiatives to deliver efficiency and productivity to the company 
  • Expected to coach and develop the team, monitor individual performances and identify talents or low performers 
  • Acts as an escalation point for the country team and constantly reviews and assesses team's KPIs periodically 
  • Meets clients to conduct client health check on operations 

What we expect

  • Preferrable MBA Graduate with minimum 12-15 years' experience.
  • Effective leadership and technically sound. 
  • Experienced manage large team size in Operations - preferably team of 100 and above. 
  • Excellent People management skills and communication skills.
  • Market research experience/industry (highly preferred) - Ops / Customer Success / Commercial Leaders 
  • Fluent in English and Polish language

 

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...

Ix edycja dni jakości - najważniejsza konferencja o...

Już po raz dziewiąty eksperci, menedżerowie oraz praktycy z różnych branż spotkają się na Dniach Jakości, wiodącym wydarzeniu poświęconym zarządzaniu jakością w Polsce. Konferencja łączy w sobie praktyczną wiedzę ekspertów...

Jak znalazłem swoje miejsce w softswiss i zacząłem...

Jak budować procesy, rozwijać zespoły i realnie wpływać na skalę działania firmy, gdy zakres odpowiedzialności wykracza poza utarte schematy? Dzmitry Tarashkevich, Head of TechOps Department w SOFTSWISS, opowiada o swojej ścieżce kariery...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18%...

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku - wynika z dziś opublikowanego raportu ManpowerGroup. 51% firm nie przewiduje zmian kadrowych, 18% zapowiada redukcje, a 2% nie ma jeszcze sprecyzowanych...