Corporate Controller/Business Partner

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań (Wielkopolskie)

Data publikacji: 02.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Dla naszego klienta, firmy z niemieckim kapitałem posiadającej oddział w Poznaniu (Centrum Usług Wspólnych), aktualnie poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Corporate Controller'a.

Jeśli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, znasz bardzo dobrze język angielski i jesteś otwarty/a na nowe oferty pracy, ta propozycja jest dla Ciebie!

Nie zwlekaj! Aplikuj!

Corporate Controller/Business Partner

Nr ref.: 402/6/2025/NL/263295/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie 
  • bogaty pakiet benefitów
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • system hybrydowy pracy (biuro w centrum Poznania)

Zadania

  • koordynacja procesów kontrolingowych w całej grupie (np. sprawozdawczość zarządcza, planowanie, prognozowanie, rachunkowość kosztów) jako owner procesu
  • zarządzanie międzynarodowymi projektami/modułami kontrolingu lub księgowości w środowisku koncepcyjnym, w tym wdrożenie
  • opracowywanie globalnych standardów handlowo-finansowych, a także dalszy rozwój i monitorowanie powiązanych wytycznych
  • doradca i osoba kontaktowa dla Zarządu i organizacji wewnętrznej, w szczególności w zakresie tworzenia złożonych scenariuszy i analiz rentowności
  • ciągła identyfikacja potencjału optymalizacji w procesach handlowo-finansowych (np. poprzez digitalizację, harmonizację i automatyzację)
  • wsparcie w zakresie pytań od spółek grupy
  • udział w przygotowywaniu rocznych sprawozdań finansowych i wsparcie w zakresie pytań dla audytorów i kontrolerów podatkowych

Oczekujemy

  • kilku lat odpowiedniego doświadczenia zawodowego w obszarze kontrolingu
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. poziom B2/C1)
  • członka zespołu o komunikatywnej, angażującej osobowości i umiejętności odnajdywania się w trudnych sytuacjach
  • ścisłego podejścia koncepcyjnego do wyzwań, ukierunkowane opracowywanie rozwiązań zorientowanych na cel i samodzielną implementację
  • solidnego doświadczenia w dokumentowaniu procesów i przepływów pracy w ramach zarządzania grupą
  • początkowego doświadczenia w zarządzaniu projektami międzynarodowymi lub modułami projektowymi
  • bardzo dobrej znajomości konsolidacji grupy (nacisk na planowanie/raportowanie grupy), wyceny inwestycji oraz powiązanych systemów ERP i analiz
  • dużej samodzielności w działaniu
  • pewnej komunikacji na wszystkich szczeblach zarządzania
  • biegłej znajomości pakietu MS Office

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...