Senior Accounts Payable (AP) Accountant

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań (Wielkopolskie)

Data publikacji: 02.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Szukasz wyzwań w obszarze księgowości? Jesteś gotowy/a, by wesprzeć dynamiczny zespół finansowy i pracować w międzynarodowym środowisku?

Dołącz do zespołu finansowego jako Senior AP Accountant i weź udział w kluczowych procesach, które napędzają firmę! Jeśli masz już doświadczenie w księgowaniu faktur zakupowych i chcesz rozwijać swoje umiejętności w szybko rozwijającej się branży e-commerce, to jest to idealna szansa dla Ciebie.  Możesz liczyć na rozwój oraz wsparcie zespołu, w którym najważniejsi są ludzie i ich pomysły.

Senior Accounts Payable (AP) Accountant

Nr ref.: 375/9/2025/PK/264849/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)

Oferujemy

  • pracę w modelu hybrydowym w nowoczesnym biurze w centrum Poznania
  • pełny etat w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową 
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze księgowości zakupów (retail), w ramach międzynarodowej platformy sprzedażowej online
  • pracę w zgranym, dynamicznym zespole, w którym panuje atmosfera współpracy i wzajemnego wsparcia
  • dostęp do szkoleń i narzędzi, które pomogą Ci poszerzyć swoje kompetencje

Zadania

  • księgowanie faktur handlowych od dostawców krajowych i zagranicznych - dekretacja faktur (przyporządkowanie odpowiedniego konta księgowego, weryfikacja stawki VAT, dostarczenie dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi).
  • wyjaśnianie niezaksięgowanych faktur (otwarte zamówienia, brak odbiorów) we współpracy z działami biznesowymi
  • weryfikacja i rozliczanie otwartych pozycji na kontach dostawców i pracowników
  • weryfikacja szacunkowych płatności oraz wysyłanie potwierdzeń sald do dostawców 
  • rozwiązywanie zapytań dostawców (kontakt telefoniczny i mailowy)
  • przygotowywanie raportów okresowych 
  • współpraca z audytorami, dostawcami i innymi interesariuszami
  • identyfikacja i wdrażanie usprawnień procesowych oraz automatyzacji

Oczekujemy

  • 2-letniego doświadczenia w księgowaniu faktur zakupowych w obszarze retail (zakup towaru)
  • znajomości systemu Dynamics AX
  • dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
  • umiejętności analitycznego myślenia oraz dbałości o detale
  • umiejętności pracy w zespole oraz zdolności do szybkiej adaptacji
  • samodzielności i umiejętności efektywnego zarządzania czasem

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Znajdź dobrą pracę dzięki szkoleniom leadership center

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że niemal codziennie realizuje mniejsze lub większe projekty. Dla jednych to zorganizowanie kampanii marketingowej, dla innych wdrożenie nowego systemu w firmie. Ale projektem może być też remont mieszkania...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...