II linia supportu technicznego

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań (Wielkopolskie)

Data publikacji: 08.10.2025

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Oferty rekomendowane

Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu naszego klienta. Zespół jest liderem w sektorze Lotniskowych Systemów Sortowania i Kontroli Bagaży oraz czołowym integratorem zautomatyzowanych systemów automatyki w obszarze transportu wewnętrznego.

Jest to poznańska firma działająca na rynku od ponad 20 lat, a obecnie współpracuje z klientami (lotniskami) na całym świecie. Jest to pozycja w zespole zapewniającym wsparcie techniczne dla klientów.

II linia supportu technicznego

Nr ref.: 98/10/2025/PB/264979/jobs.pl Poznań (wielkopolskie)

Oferujemy

  • pracę w doświadczonym i ambitnym zespole specjalistów
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów
  • wymiana wiedzy technicznej w firmie
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie realizującej projekty na całym świecie
  • szkolenia
  • bardzo dobre warunki pracy (biuro w centrum Poznania)
  • bogaty pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa

Zadania

  • obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych od klientów z obiektów operujących na całym świecie
  • diagnozowanie problemów technicznych systemów transportowych pod kątem mechaniki, automatyki, sterowania i zarządzania
  • zdalne rozwiązywanie problemów oraz koordynowanie działań serwisowych
  • monitorowanie stanu systemów za pomocą narzędzi autorskich narzędzi nadzorowania (w tym m.in. SCADA)
  • regularne przeprowadzanie testów i diagnostyki systemów
  • aktualizowanie oprogramowania HLC
  • prowadzenie dokumentacji zgłoszeń, działań naprawczych oraz raportowanie
  • utrzymywanie kontaktu z klientami, informowanie o statusie zgłoszeń i postępie prac
  • przeprowadzanie szkoleń i udzielanie instruktażu klientom
  • współpraca z zespołami projektowymi i technicznymi w firmie oraz przedstawianie złożonych problemów specjalistom
  • ciągłe doskonalenie i udział w szkoleniach
  • przestrzeganie standardów jakości i procedur bezpieczeństwa

Oczekujemy

  • wykształcenie techniczne (automatyka, elektrotechnika, mechatronika, robotyka, elektromechanika, IT)

  • znajomość zasad działania systemów automatyki, sterowania i zarządzania
  • zrozumienie podstaw sieci komputerowych oraz doświadczenie z systemami Windows i Linux

  • umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych oraz nawiązywania relacji z klientami

  • nastawienie na szukanie rozwiązań i postawa analityczna
  • dobra znajomość języka angielskiego, min. B2

  • umiejętność pracy z dokumentacją techniczną

  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne, popołudniowe i nocne)

  • praca w siedzibie firmy (okolice Dworca PKP)

  • mile widziane:

    • doświadczenie na podobnym stanowisku (hotline, utrzymanie ruchu)

    • praca z SCADA

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Najnowsze publikacje

Jak ewidencja czasu pracy wpływa na employer branding i...

Budowanie silnej marki pracodawcy to dziś jedno z najważniejszych wyzwań dla firm z sektora MŚP. Konkurencja o talenty jest duża, a pracownicy coraz częściej wybierają pracodawców nie tylko ze względu na wynagrodzenie, ale też na kulturę...

Iluzja szefów: pracownicy mniej zaangażowani, niż...

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji - wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions 'The...

Praca na własnej działalności z a1 - elektryk, spawacz...

W ostatnich latach coraz więcej specjalistów z Polski decyduje się na pracę za granicą w ramach własnej działalności gospodarczej. Szczególną popularnością cieszy się model zatrudnienia z dokumentem A1, który otwiera drogę do...

Softswiss kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca...

Pokolenie z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich...

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich obowiązków. To generacja świadoma swojej wartości - blisko 7 na 10 Zetek uważa, że znalazłoby nową pracę spełniającą ich oczekiwania w...

Softswiss po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł...

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i współpracująca z partnerskimi centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, została po raz drugi z rzędu uhonorowana tytułem Pracodawcy Roku...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. polska na tle innych...

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej inteligencji na ich perspektywy zawodowe. Plasuje to Polskę na podium państw o najbardziej pesymistycznej postawie. Jednak nie ma tego...

Wymiana doświadczeń pełnomocników i auditorów...

Audyt wewnętrzny to znacznie więcej niż tylko zgodność z normą. To narzędzie do realnego doskonalenia organizacji, a nie obowiązek do 'odhaczenia'. Podczas jesiennej edycji Wymiany Doświadczeń skupimy się na tym, jak audyt...